Kontrola zawieszenia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
el0!

mialem kontrole zawieszenia: (Ventura -40 Progresywne + KYB gazowe)

Tlumienie drgan:
lp pp roznica
82% 80% 2%

lt pt 2%
81% 79%

co dokladnie oznacza tlumienie drgan?
jakie sa normy?
jak sie ma twardsze zawieszenie od seryjnego w wynikach?

pytam sie bo sam nie bylem przy badaniu...
  
 
Z tego co czytałem to testowanie zawiechy nie ma sensu...

Wyniki potrafi zburzyć ciśnienie w kołach. Twarde zawieszenie wypada często bardzo dziwnie...zresztą sam miałem taki test robiony w aucie. Wyszło ponad 50 % a amory miały ponad 90 tyś km...

Zresztą co z tego, że na seryjnym zawieszeniu dostaje się powiedzmy wynik oscylujący wokół 70-80 % jak chcarakterystyka zawieszenia jest wręcz niebezpieczna.
  
 
U mnie z reguły waha się koło 50-60% więc Twój wynik wydje się rozsądny.

  
 
Lee -gdzie robiłeś i ile płaciłeś?? Jak coś stuka i puka to też powiedzą co czy to tylko o amorki chodzi??

Pozdrawiam G
  
 
el0!

Grzegorz20CD - mam kumpla ktory zalatwil mi 'szarpaki' w Daewoo
ASO... zaplacilem 40zl
dostalem wydruk z amorow i hamulcow...

odnosnie roznic na 'szarpakach': nalezy zawsze wjezdzac na test
z nominalnym cisnieniem odpowiednim do rozmiaru opony, wagi
etc... wtedy pomiar pozbawiony jest wiekszych bledow...

ja oddalem fure na 'szarpaki' zeby sprawdzic luzy na tulejach met-gum...
okazalo sie ze mam tylko luz na tylnych lozyskach...
  
 
Drogo...

W Gdańsku kosztuje badanie 20 lub 30 zł. Niestety dokładnie nie pamiętam... Ale skłaniam się za pierwszą ceną