Carina E"93 1,6L 16V 300 tys. silnik piszczy po zapaleniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam-lajik jestem z katowic, ale kocham moja toyotke(model z japoni)

PROBLEM: po zapaleniu, silnik piszczy.

SPRZECZNE DIAGNOZY: w roznych zakladach mowiono co innego tzn.

zaklad nr1.-ze to jest zawór redukcji spalin,a to co iszczy to powietrze gdzies tam.

serwis toyoty(katowice)-ze jeszcze sie nie spotkali, zeby przy takich objawach (piszczeniu) byl to zawor redukcji spalin, no i oczywiscie proponowali zdiagnozowanie za skromne 200zl i zobacza co dalej-wiadomo.

PYTANIA DWA: 1. Co to moze byc? Jakies sugestie i/lub adresy zbadanych zakladow w okolicy katowic?
2. Jesli to rzeczywiscie ten zawor to czy MUSZE go wymienic czy moge dalej jezdzic tzn. bedzie to niebezieczne jak go nie wymienie?

poza tym toyotka bez zarzutow

DZIEKI wszystkim specom za POMOC

morma@neostrada.pl
  
 
zawór recyrkulacji spalin...
Sensownie nikt nie zdiagnozuje Ci tego wiec szkoda pisać.
Jakbyś miał ochote na wycieczke to zapraszam
  
 
zgdza sie recyrkulacji nie redukcji

powiedzcie mi tylko jeszcze prosze

1.Co sie moze stac jak tego nie wymienie?
2.Ile jeszcze z tym moge pojezdzic?
3.Czy jazda nadal jest bezpieczna?

dzieki - narka - pozdro

morma@neostrada.pl
  
 
Witam.

Piszczy na każdych obrotach?

Pozdrawiam
  
 
tak, na kazdychmorma@neostrada.pl