Nowa nagrzewnica: gdzie i za ile?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam forumowiczów.
Być może to już było na forum ale nijak znaleźć nie mogę więc nie krzyczcie. Pytanie tak jak w temacie. Ponieważ nie mam i nigdy nie miałem Łady jestem w tym "zielony". Aby ułatwić odpowiedzi pokażę czym dysponuję:

Nie ukrywam, że nie chodzi tu o montaż tej nagrzewnicy w samochodzie tylko w komputerze . Wiem, że na Allegro można dostać takie cuda ale mnie interesuje egzemplarz nowy. Niestety z używkami mam złe doświadczenia.

Licząc na przychylność pozdrawiam

W sklepie z czesciami do Lady i za 150-200 zl.

Mozesz sprobowac rowniez TUTAJ

[ wiadomość edytowana przez: soop dnia 2005-01-08 18:39:15 ]

Cytat:
2005-01-08 18:38:07, soop pisze:
W sklepie z czesciami do Lady i za 150-200 zl.

No tak, a ja myślałem, że w cukierni Sorki, ale tak mi się skojarzyło, jedyne co się przydało to ceny.

Cytat:
Mozesz sprobowac rowniez TUTAJ

Próbowałem, ale narazie cisza. Są jakieś inne (podobne) sklepy internetowe z częściami do Łady?

Ja swego czasu ( jakies pare miechow temu) chialem zakupic to to... nowe.. w sklepie.. juz nie pamietam dokladnie ile ale rzad wielkosci 120-150 zl. wiec polecam szrot.. tam to kosztuje ok 20-30 zl. Taki elemet jak nagrzewnica sie nie psuje!!
u mnie padla ale to wyjatek potwierdzajacy regole... ja mialem 8 letnia nagrzewnice wymienilem na 18 letnia i chodzi bez zarzutu!!!

Cytat:
No tak, a ja myślałem, że w cukierni

Pytanie brzmialo gdzie i za ile...

Ksiazka telefoniczna na pewno okaze sie pomocna.
Ewentualnie informacja telefoniczna. Nie wierze, ze w bydgoszczy nie znajdziesz chociazby jednego sklepu z czesciami do lady no nie wierze po prostu. Wystarczy tylko odrobina dobrej woli......

Witam Forumowiczów,

Jestem z sąsiedniego klubu FSO Autoklub, i użytkuję Poloneza 1,6 GLE.