MotoNews.pl
12Instalka holenderska - roznice w butli (77749/0)
  

Instalka holenderska - roznice w butli

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanko czy jest roznica pomiedzy srednica zaworow (chodzi o zawor podajacy gaz do parownika) w butli polskiej a holenderskiej i czy jest mozliwosc wymiany zaworu oraz załozenia koncowki holenderskiej do tankowania na do butli pl. //po zmianie butli auto gorzej jezdzi (BMW 316, E36)
  
 
Cytat:
2005-01-11 11:32:26, cardy pisze:
mam pytanko czy jest roznica pomiedzy srednica zaworow (chodzi o zawor podajacy gaz do parownika) w butli polskiej a holenderskiej i czy jest mozliwosc wymiany zaworu oraz załozenia koncowki holenderskiej do tankowania na do butli pl. //po zmianie butli auto gorzej jezdzi (BMW 316, E36)



Gaz do parownika jest podawany jest taką samą rurką w obu rodzajach instalacji - 6mm. Co do wlewu nie istnieje możliwość przeróbki - Inny system zaworów w butlach tzn. - holender posiada płytę armaturową 4 otworową, a system włoski wielozawór.
A tak przy okazji nie zostało Ci coś z tej holenderskiej butli - poszukuje części?

[ wiadomość edytowana przez: jozef01 dnia 2005-01-12 08:32:02 ]