Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Golden_Flyer TOYOTA DRIVER BMW 116 Gdańsk | 2005-01-12 09:09:22 Wczoraj postanowiłem ściągnąć bębny aby sprawdzić stan szczęk hamulcowych. Z lewym poszło bez problemu. Prawy natomiast nie miał najmniejszego zamiaru odpuścić - dosyć mocno trze i blokuje się na szczękach. Próbowałem cofnąć szczęki kręcąc zębatką śruby regulacyjnej i podnosząc jednocześnie zapadkę, ale wykonanie tego przez malutki otwór znajdujący się z tyłu tarczy mocującej graniczy chyba z cudem. Może znacie jakieś inne (niekoniecznie siłowe) sposoby na rozwiązanie tego problemu? |
![]() Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2005-01-12 17:34:02 Popuszczałeś linkę ręcznego ?
Pozdro. |
![]() batura wawa | 2005-01-12 17:54:24 Niby mialo nie byc silowo, ale jednak 2-3kg mloteczek i chirurgiczny zabieg opukania zza ucha bebna powinien rozwiazac Twoj problem. |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2005-01-12 20:10:15 Na bebnie sa 2 otwory na sruby M6.Trzeba tylko te srubki wkrecac rownomiernie i bebenek sam zejdzie. |
![]() Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2005-01-12 20:57:58 Tylko może przy okazji zabrać ze sobą szczęki na spacer ![]() Pozdro. |
![]() Golden_Flyer TOYOTA DRIVER BMW 116 Gdańsk | 2005-01-13 08:44:23 Dzięki za podowiedzi! Tak jak pisał carinus, są 2 dodatkowe otwory w bębnie. Widocznie skośnoocy nie do końca ufali otworkowi z tyłu umożliwiającemu (przynajmniej w teorii) cofnięcie szczęk. ![]() ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Golden_Flyer dnia 2005-01-13 08:47:44 ] |
serwisSJ Zgłobice | 2005-01-13 10:39:45 O nie! ![]() ![]() |
![]() Golden_Flyer TOYOTA DRIVER BMW 116 Gdańsk | 2005-01-13 11:13:17 Nie kolejny,ale ten sam ![]() Przy okazji zgodzę się, że w książce "Sam naprawiam" Etzolda jest sporo błędów - m.in. źle podpisane obrazki mechanizmu hamulcowego tylnych kół (lewe koło pomylili z prawym) - choć może to "zasługa" tłumacza... [ wiadomość edytowana przez: Golden_Flyer dnia 2005-01-13 11:15:14 ] |
![]() Golden_Flyer TOYOTA DRIVER BMW 116 Gdańsk | 2005-01-13 12:08:05 Limited Edition ![]() |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2005-01-13 19:38:03 Jezeli masz mozliwosc to przetocz powierzchnie bebna albo zamien miejscami oba tylne bebny.Zobacz czy nie jest uszkodzony pancerz linki bo wtedy woda moze zrobic male cyrki z linką. |
![]() Golden_Flyer TOYOTA DRIVER BMW 116 Gdańsk | 2005-01-14 10:00:05 Z tą zapieczoną linką to dobra myśl. A co do bębnów, to w zasadzie nie ma na nich rantów. |
![]() Golden_Flyer TOYOTA DRIVER BMW 116 Gdańsk | 2005-01-20 10:22:04 Już po problemie. Perzan, miałeś rację - to była prawa linka ręcznego. Nawet nie zapieczona, ale miała urwane mocowanie pancerza do nadwozia (korozja). Koszt: linka 54zł, wymiana - 45zł. Udałem się do speca (tego co zajmował się kiedyś silnikiem), bo już nie miałem sił na dalsza walkę a i bez kanału trudno by było coś wskórać ![]() |