Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pasja HF MEMBER POLSKA | 2005-01-18 15:32:38 Najlepiej porównując wpisy w dowodzie rejestracyjnym lub dane z innych dokumentów auta do trudnego do znalezienia np. numeru silnika.
dla silnika 1,3 MPI SOHC poj. skokowa - 1341 cm3 śr. cylindra i skok tłoka - 71,5/83,5 mm moc max. (SAE) - 82 KM przy prędkości obrot./min - 5700 max. moment obr. - 118 Nm przy prędkości obrot./min - 3100 dla silnika 1,5 MPI SOHC poj skokowa - 1495 cm3 śr. cylindra i skok tłoka - 75,5/83,5 mm moc max. (SAE) - 91 KM przy prędkości obrot./min - 5600 max. moment obr. - 130 Nm przy prędkości obrot./min - 3050 Źródło prospekt firmowy Hyundai ACCENT (1) dotyczącym modelu 1995-1999 a w innym źródle Hyunadai ACCENT (2) dotyczącym modelu 1995-1999 1,3 MPI SOHC moc max. (SAE) - 85 KM przy prędkości obrot./min - 5500 max. moment obr. - 115 Nm przy prędkości obrot./min - 3000 1,5 MPI SOHC moc max. (SAE) - 91 KM przy prędkości obrot./min - 5500 max. moment obr. - 132 Nm przy prędkości obrot./min - 3000 Jeżeli numery się zgadzają to warto wydrukować sobie kilka obrazków z kodami VIN i wskazana 8 litera z kodu wytłoczonego w komorze silnika i na tabliczce znamionowej powinna informować o użytym w samochodzie silniku "Engine". Są różne tablice kodów dla poszczególnych aut produkowanych w różnych latach, warto je przejrzeć, np.: dla Accenta z 2000r link do oznaczeń VIN jest tu: VIN 2000 dla w cześniejszych modeli: VIN 1995-1998 Oczywiście tam jest więcej tablic z kodami i możesz sobie je ściągnąć na komputer zapisując poszczególne tablice w następujący sposób: otwierasz stronę http://hmaservice.com/webtech/ klikasz zakładkę TSB ustawiasz model ACCENT Year - All Years Engine - All Engines naciskasz Enter następnie pierwsza książka - 00 - GENERAL (43) rozwinie się lista i wyszukujesz - VIN DECODER wg klucza: dwie pierwsze cyfry, to najprawdopodobniej rok publikacji ole opisie jest VOLUME. Z pewnością sobie poradzisz. Po sprawdzeniu wszystkich danych przed zakupem zalecam jednak wizytę w stacji diagnostycznej - koszt niewielki ok. 100-150 zł za badanie silnika (m.in. stopień sprężania itp.) oraz na ścieżce (luzy, skuteczność i równomierność hamowania, zużycie amortyzatorów, analiza spalin, itp.) a unikniesz rozczarowań i będziesz cieszył się autkiem. Jeżeli sprzedający używane auto będzie odradzał wizytę w stacji, to zrezygnuj z zakupu. Pzdr. [ wiadomość edytowana przez: pasja dnia 2005-01-18 15:49:54 ] |