Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
KajTan Miłośnik FSO Polski Fiat 125p 3ciTy | 2005-01-26 09:51:52 Rysiu,
tak jak Ci mowilem, przydzial numerów silnika kompletnie nie odpowiada przydzialowi nadwozia. Jesli zamotalem, to mi sie rozchodzi o to, ze jesli numer nadwozia zmienil sie o 10, czy 50 numerow w gore, to nr silnika nie zmienial sie identycznie. Raczej losowo... Wychodzi mi na to, ze na hali staly silniki z Wloch, w jakims magazynie. Jak partia przyszla nowa, to te w glebi byly zastawiane. Chyba znamy jeden przypadek, ze numer nadowozia jest mlodszy, a numer silnika starszy, niz fiat ktoregos z nas... Mam nadzieje, ze uda sie ta teze jesli nie udowodnic, to chociaz przyblizyc. Moze nie kazdego to interesuje, ael jakby nie bylo, to historia, i do tego potwornie mroczna... |
jose Miłośnik FSO '73 Warszawa (Las Palmas) | 2005-01-26 12:12:59
Dane z tabliczki znamionowej (nie pytac skąd mam, w Norblinie jeszcze nie byłem): nr. nadwozia: 000028 nr. silnika: 294524 rok prod.: 1967 |
czeczun Miłośnik FSO FSO 125p '87 Toruń | 2005-01-26 14:44:05
heheh... GT Classic #1 |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2005-01-30 19:52:56 czy ktos moze spotkal jakiegos klasyka? |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-01-30 19:59:13 Ja kilka na zlocie w Wawrze .
ps. Silnika 1300 nie bede rozbierał na razie na części - trzymam w całości. |
KajTan Miłośnik FSO Polski Fiat 125p 3ciTy | 2005-01-30 20:03:14 nr nadwozia 002758
nr silnika 300412 rok produkcji 1968 czyli numer nadwozia nizszy , a numer silnika wyzszy od mojego ;)) it's magic. [ wiadomość edytowana przez: KajTan dnia 2005-01-30 20:04:17 ] |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2005-01-30 20:29:00 nr nadwozia nr silnika data kontroli technicznej
28 294,524 NORBLIN 1,495 297,545 11/05/1968 2,105 301,360 2,758 300,412 3,135 300,405 06/1968 3,171 300,700 06/1968 4,998 302,888 29/10/1968 6,091 304,446 |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2005-01-30 20:33:30 to jak na razie daje 9 sztuk z lat 1967 - 1968
jest 8 numerow ponizej plus jeden jest w Bielsku Bialej ale numerow nie znam. Co ciekawe brak wiadomosci o zachowanych jakimkolwiek z pierwszego tysiaca (poza norblinem). tak wiec w klubie jest 1 1968 klubowicza i 1 sympatyka. prosze o szukanie klasykow najlepiej z ksiazka gwarancyjna |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2005-01-30 22:40:55 O ile wiem w Krakowie "zamieszkuje" 125p z numerem w okolicy 000500.
Pozdrawiam Adamus |
Nabauab Miłośnik FSO Polonez, Tico i Room ... Stargard | 2005-01-30 23:25:43 Tu tez był jeden. |
krzysiek-stratos Miłośnik FSO warszawa | 2005-01-31 07:13:30 w norblinie jest jeszcze jeden z 68 roku z nadwoziem cos chyba 2000 ponad . sprawdze jeszcze dokladnie
a i na dzialce mam z 68 ale buda zmieniona ale w dokumentach sa wszystkie numery to sprawdze |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2005-02-01 10:14:50 bede bardzo wdzieczny Krzysiu za numerki zarowno jednego z norblina jak i tego z 1968 ze zmieniona karoseria |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2005-02-08 23:27:43 czy ktos moze znalazl jakies klasyki? te obiecane i jakies inne? |
Sir_Mirras 125p KOMBI Reńska Wieś | 2005-03-09 22:24:54 witam muj nr nadwozia to 6212, numer silnika musze zobaczyc w dokumetach ktore mam w samochodzie - potem dopisze |
Julo Miłośnik FSO zakrzywiający czasop ... Kraków | 2005-03-09 23:37:37 Swoja droga gdzie mozna uzyskac informacje ILE sostalo syprodukowanych fiatow przed pazdzirenikiem 68? tych z wloskimi wlotami powietrza (jak moj sliczny 2394 :]) |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2005-03-09 23:54:14
prawdopodobnie okolo 5000 - bo byly produkowane do pazdziernika 1968 - i ostatni ktorego znam ma numer 4998 i zostal wyprodukowany 28 X 1968 i ma waski wlot, niestety zaden z wczesnego listopada nie jest mi znany - a grudniowe maja na pewno grubsze wywietrzniki |
AdrianK Miłośnik FSO Fiat2300SCoupe,Fiat1 ... Szczecin / Lipiany | 2005-03-10 01:58:33
Kajetanie! To żadne czary, ale tym samym potwierdzienie Twoich wcześniejszych przypuszczeń. Tak swoją drogą ... ten 2758 to dokładnie ten egzemplarz: '2758' należał kiedyś do mnie, teraz Macioz fso.lotnisko.net go restauruje i niedługo skończy. A te numery silnika - skądinąd orginalnego - cóż... poprostu takie były i nie wiem jak to tłumaczyć. Tym bardziej możliwe że masz rację. p.s.Adamus: w Krakowie jest egzemplarz o numerze 0000578 z '68, należący do niejakiego Michała U. - tym i owym znanego, ale wiem też, że jest jeszcze w Krakiwe egzemplarz o jakimś 'kryminalnie' niskim numerze, coś około 21..23. Właściciel napewno się go nie pozbędzie i doskonale sobie zdaje sprawę co ma. |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2005-03-10 10:32:36 Wiecie co, tak czytam ten wątek i nie wiem o co wam chodzi . Badacie numery nadwozia i staracie sie zestawić to z numerami silników ? Czy poszukujecie silnika z niskim numerem, adekwatnie do niskiego numeru nadwozia zmontowanego w FSO ?Może szukacie jakiejś logiki w numerze silnikai nadwozia ? Ja bym raczej na to nie liczył, a silniki trafiały do nadwozia raczej zupełnie przypadkowo.
Jeżeli szukacie niskiego numeru silnika to go na 100% nie znajdziecie w fiatach 125 z pierwszego roku produkcji. Bo jeżeli pierwsze silniki były orginalnie włoskie a nie składane u nas to nie moga mieć niskiego numeru. Przeciez ten silnik, a raczej cały zespół napedowy pochodzi ze starszego modelu fiata 1300/1500. Więc jeżeli niski numer silnika występował to raczej w tym modelu a nie w 125p. A żadna fabryka nie dubluje numeru silnika, a jeżeli kilka modeli auta ma ten sam silnik to przecież numeracja silnika jest jedna dla wszystkich modeli. A niski numer silnika to może wystąpić w silnikach które zostały już wyprodukowane u nas, ale nie wiem w którym roku fabryka zaczęła się opierać tylko na rodzimej produkcji tego silnika, a nie na importowanym z Włoch. To tak tyle co mi się nasunęło na temat tego wątku. |