OBRSO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy którys z klubowiczow , sympatyków ma moze jakies konkretne informacje na temat samochod DF i Polonez zbudowanych w Ośrodku Badawczo ROzwojowym Samochodów Osobowych do celów rajdowych?
Miałem kiedys dobre info o 1500 Turbo ale gdzies sie podziało...
Wiec jak ktos ma jakies wiadomosci co do modyfikacji , czesci , silników i tp niech sie wypowie
  
 
Jak chcesz to moge Ci przesłać o PN 1500 turbo.
  
 
Czekam na wszystkie informacje , moge tez byc na maila .
olaf-tomczynski@wp.pl
  
 
Już posyłam
  
 
Mozna proscic jeszcze dla mnie?
  
 
Własnie to miałem kiedys, a ma ktos moze cos o silnikach 2000?
Byl tez silnik 1,6 C o mocy 130KM, 1,5 Turbo 180KM , 2,0 ? 2,0 Turko 190~200KM ............
  
 
mam homologacje poldka 2000C, modyfikacje zawieszenia,hamulcow, silnika. tzn opisane sa czesci jakie mozna uzyc do przerobek. silnik 2,0 musial miec okolo 200KM. byl na wtrysku Kugelfichera(4 przepustnice) i inne bajery. Maszyna niezla, blotniki i klapy z laminatu, szyby z perspexu, szerokosc nadwozia 1710mm. klowa skrzynia biegow hamulce na zaciskach ATE itd. niezla lektura ale po francusku i angielsku, niestety moj skaner wyzional ducha
  
 
Jojo pusc to na kiler@w.pl z laski swojej
  
 
niebawem na stronie Fiat & Furious bedzie Fiat z OBRSO do wyscigów torowych 1.8 i 3.2 litra wraz z danymi technicznymi
jesli to kogos interesuje
  
 
No więc, ja tu mam krótki artykuł ze "Świata Młodych" o Polonezie 2000, w którym można przeczytać, m.in. że: silnik 132C2000, stop. spręż. 10,58:1, moc 170 KM przy 7100 obr/min, zapłon bezstykowy tyrystorowy, dwa gaźniki Weber 481DF, elektryczna pompa paliwa,chłodnica oleju,sprzęgło o zmniejszonej masie wirującej i zwiększonym docisku sprężyn, do wyboru trzy skrzynie biegów o różnych przełożeniach, tylny most wzmocniony, mech. różn. o zwiększonym tarciu wewnętrznym, felgi 6, 7 i 8 calowe, opony Michelin - podstawowy wymiar na asfalt 18/53-13TB 15. amorki gazowo-olejowe Bilstein, hamulce bez wspomagania, przednie tarcze wentylowane, osłoniete przewody hamulcowe, zbiornik paliwa 72 litry, dodatkowe wskaźniki, centralny układ gaśniczy, dodatkowy akumulator, prędkość max. w zależności od przełożeń 155-195 km/h.
  
 
Jak bylem mały to pamientam jak z ojcem poszedlem na Stegny , tor , i pokazywali jakas probe samochodow . W akcji byla Lancia Delta , Renault 5 Turbo , Fiat 126p i Polonez 1500 Turbo prowadzony przez K. Hołowczyca , Ale ledwo co to pamietam bo maly bylem , pokazywalijak sie zachowuje samochod na lodzie i jak go kontrolowac
  
 
Olaf, też chodziłem na takie pokazy/zawody. Wtedy jeszcze jeździł tam Ładą Nivą mój sąsiad p. Teter.
Jeździły też maluchy z dodatkowymi kołami (bliźniakami )


  
 
A naczepy tez ciagaly??
  
 
A co ma piernik do wiatraka ?
  
 
Walezy ->

Jak go juz zreanimujesz... to ja poprosze o ten opis.

andy00@poczta.onet.pl
lub
nomad_fsoak@wp.pl

Z pagórka dziękuję.
  
 
Moze niech pan GDA wrzuci opis na stronkę... ja również chętnie bym przeczytał i jak sądzę nie tylko ja. Właśnie dla takich trudnych do zgromadzenia informacji była przecież stworzona ta stronka i forum.
  
 
Cytat:
2003-01-25 13:37:51, Grzech pisze:
No więc, ja tu mam krótki artykuł ze "Świata Młodych" o Polonezie 2000, w którym można przeczytać, m.in. że: silnik 132C2000, stop. spręż. 10,58:1, moc 170 KM przy 7100 obr/min, zapłon bezstykowy tyrystorowy, dwa gaźniki Weber 481DF, elektryczna pompa paliwa,chłodnica oleju,sprzęgło o zmniejszonej masie wirującej i zwiększonym docisku sprężyn, do wyboru trzy skrzynie biegów o różnych przełożeniach, tylny most wzmocniony, mech. różn. o zwiększonym tarciu wewnętrznym, felgi 6, 7 i 8 calowe, opony Michelin - podstawowy wymiar na asfalt 18/53-13TB 15. amorki gazowo-olejowe Bilstein, hamulce bez wspomagania, przednie tarcze wentylowane, osłoniete przewody hamulcowe, zbiornik paliwa 72 litry, dodatkowe wskaźniki, centralny układ gaśniczy, dodatkowy akumulator, prędkość max. w zależności od przełożeń 155-195 km/h.




Mam prosbe Grzechu...moglbys mi ten artykulik tez podeslac???
dzieki z gory...
P.S ewentualnie ktos kto go ma mateusek_80@wp.pl
  
 
Jak już nabierzecie wprawy w wysyłaniu to mailnijcie jeszcze na ads@list.pl :> z góry dzieki
  
 
I do mnie
  
 
Ponieważ od dwóch dni jestem szczęśliwym użytkownikiem 8 -letniego skanera mogę prośby panów spełnić.