VW Caravele

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam na stanie VW Caravele z przeszczepem na dizla 1,9 i stąd quest:
Będzie dzialik dla busiarzy?

Ludzie!!!! Płakać mi się chce. Ta Caravelka to służbowiec, którym czasem pomykam. Zanim dostała przeszczep na dizla miała pięknego benzy-bokserka 2.0i.
Ten DZWIĘK! Można było się zakochać. To cykało, to grało, to chodziło jak rasowy H&D. A moc! Eh i na 3 pisnąć się zdażało.
Potem dostała gaziu i tez pięknie sobie radziła.Mocy starczało.Silnik cykał dalej.
Aż tu nagle decyzja odgórna - przeszczep dizla - bo za mało ekonomiczna benzyna i gaz, bo się psuje, bo regulacja elektroniki droga, bo to, bo tamto,bo siamto.
I tak od roku Caravelka chodzi jak kosiarka bez tłumika, ma problemy z zapalaniem, dymi, nie chce grzać w zimie i wiele innych upierdliwych usterek z powodu tego że silnik ledwo wlazł.
Ehh szkoda gadać - piękny to był wóz...a teraz... to wół roboczy z wywieszonym ozorem

ps. Mam nadzieję, że orientujecie się co to Caravelle? No, wiecie taki transporter - tylko z 4 kwadratowymi oczami - rzadki okaz w Wawie-jamerykaniec



[ wiadomość edytowana przez: taz dnia 2005-02-23 13:36:34 ]
  
 
jak narazie to kategori nawet jakiejkolwiek niemoge utworzyuc poniewaz jest za malo tematow
  
 
Caravelle z 4 oczami? Takiej nie znam
Mam czesto przyjemnosc jezdzic Caravelka 2,5 TDI 150 km chyba ma. Autko bajka, uwielbiam nia jezdzic. 9 osob moze podrozowac w komdortowych warunkach (no 8 bo ta 9 osoba co siedzi miedzy kierowca a pasazerem z przodu ma malo miejsca). Turbina sie zalacza przy 2500 tys obrotow i wtedy to malo ktory samochod jest w stanie za nia nadgonic (szczegolnie jak leci na pusto). Zrobilem nia trase ponad 1000 km po polsce i zero zmeczenia. Uwielbiam ten samochod
  
 
Cytat:
2005-02-18 22:33:39, Focus86 pisze:
Caravelle z 4 oczami? Takiej nie znam


No z czterema jak w starym poldolocie po 2 na strone, wewnętrzne to długie. Kwadratowe ramki.Podobnież wersja amerykańska.



Cytat:
2005-02-18 14:04:40, taz pisze:
jak narazie to kategori nawet jakiejkolwiek niemoge utworzyuc poniewaz jest za malo tematow


a może jest za mało tematów bo nie ma kategorii ?
  
 
to trzeba bylo pisac ze caravella na bazie t2 czy tam t3, ja skojarzylem od razu z t4 i dlatego sie dziwilem. Teraz wszystko jasne
  
 
Tak dla uzupełnienia - ś.p. oryginalny silnik benzyna miał pojemność 2,1
I został sprzedany za grosze jakiemuś mechaniorowi.

Łaj?!, Łaj?!, Łaj?!
  
 
nie narzekaj
w mojego ojca T2 jest 1,6D wolnossacy :| przebieg jak ikarus z MPK ale jezdzi, jak nie chce palic i dymi zmienic swiece zarowe i zajac sie wtryskami
u mnie po zrobieniu pompy i swiec auto nie do poznania
osprzet bosha jest super
  
 
A ja szukam takiego transporterka, może ma ktoś z was lub waszych znajomych do sprzedania za jakieś niewielkie pieniądze??? Dajcie znać na priva lub gg 4607794
  
 
Super autko,proste,dobre i niezawodne,poprostu jak praca dyplomowa. Mam t2 1.7 D do tego 5 biegow.hihi.Kurde co za maszyna.Jest takie proste w konstrukcji,doslownie wiele rzeczy robilem sam przy nim,lacznie z wymiana sprzegla"olbrzym",zabawa z wtryskami, i felernym ukladem chlodzenia.Ciekawostka,dla nie wtajemniczonych. Silnik z tylu, chlodnica z przodu,2 dlugie delikatne weze prowadzace ciecz pod samochodem. Tym autkiem zrobilem ponad 700km wracajac do domciu z rozwalona uszczelka pod glowica.To byl czad,przez caly czas predkosc patrolowa rzedu 30 40km/h i kupno masy baniakow 5litrowych z woda.Ale kocham to autko,jak moja ome,zapodam fotosy pozniej,ciekawie wyglada.
  
 
No i kupiłem moje ukochane auto. Transporterek, 1,6 diesel 6 osobowy, do połowy przeszklony, prowadzi sie pięknie Roboty trochę będe miał nie ma co się dziwić auto za 2 tys zł ale jak to mówią znajomi "mam kolejną zabawke"
  
 
gratuluje w tych autach problemy sie zaczynaja z blacha kolo 20 roku zycia moj ma 24 :|
  
 
Spoko, mój ma 24 latka i nie jest źle, oczywiście troche roboty jest. Największy jednak problem mam z dostaniem tylnych reperaturek na błotniki reszta powiedzmy że da się znieśc jak na swój wiek ale jeździ się nim bajecznie )
  
 
Cześć wszystki wiem że jestem ładziarzem ale brat ostatnio zakupił
VW Tranportera T4 (Caravele) 1.9D i jeśli ktoś dysponował by jakimiś informacjami na temat rego autka z takim silnikiem to byłbym bardzo wdzięczny . a teraz małe pytanko na jakich kołach te auta wyjeżdżały z fabryki bo z tego co słyszałem to na 15 calowych choc nigdy na takich felgach orginalego VW T4 nie spotkałem tylko na 14.
Jeśli ktoś dyponował by jakim adresem stronki www z tymi informacjami to proszę o informacje
Z góry wielkie Thx
  
 
Cytat:
2005-02-18 13:23:33, Solltys pisze:
Mam na stanie VW Caravele z przeszczepem na dizla 1,9 i stąd quest: Będzie dzialik dla busiarzy? [ wiadomość edytowana przez: taz dnia 2005-02-23 13:36:34 ]



wszystko da sie zalatwic
  
 
jakis czas temu sciagnalem serwisowke do busow, z tym ze do t3... poszukaj na e-mule serwisowki do t4, ja moge pomoc z serwisowka do silnika - podaj tylko typ - dwie albo 3 pierwsze litery numeru silnika