1.Ściągamy górną osłone kolumny kierownicy - dwie śruby ukryte pod zaślepkami . Po ściągnięciu ukaże nam się pierwsza ze śrub mocujących deskę rozdzielczą .
2.Następna śruba kryje się pod nawiewami powietrza po prawej stronie deski . Ściągamy nawiewy - podważając je śrubokrętem - schodzą bez problemu .
3. Po odkręceniu śrub zabieramy się do wyciągnięcia deski rozdzielczej . Lekko pociągamy ją do siebie i w prawo .
Po odchyleniu rozłączamy kostkę wchodzący do wyświetlacza .
I wyciągamy całą deske rozdzielczą .
4. Zabieramy się do tarcz .
Pierwszą rzeczą jest wyciągnięcie licznika z obudowy - trzyma go kilka zaczepów i dwie śruby ( torx )
5. Wymiana tarcz .
- nie wyciągaj całych wskazówek bo możesz potem płakać - jadąc kupić cały nowy licznik .
- ściągnij czarne kapturki na osi wskazówek
- sciągnij ograniczniki - po prostu pociągnij je do siebie i zejdą
- teraz troche gimnastyki ściągnij stare tarcze przez wskazuwki , z paliwa i temperatury zrobisz to bez problemu , gorzej jest z tarczą prędkościomierza i i obrotomierza . Pamiętaj że przy wskazuwce z obrotomierza musisz ściągnąć jeszcze malutki odważnik bo nie przeciągniesz tarczy przez tą wskazówkę .
Przy wykonywaniu tych czynności musisz wyginać wskazówki i same tarcze . Ja większego problemu z tym nie miałem .
Po ściągnięciu starych tarcz - taki bedziesz miał widok jak poniżej
- nowe tarcze wkładasz tą samą techniką co ściagałeś .
- na końcu nie zapomnij wsadzić czarne paturki na wskazówki i ograniczniki .
6. Teraz malowanie
- jak wiadomo jak wymienisz sobie na białe tarcze to twoje wskazówki znikną bo też są białe :] , dlatego musisz zmienić ich kolor - ja wybrałem czerwony ( wykorzystując marker jaki dostałem do tarcz zakupiony na allegro )
7. Teraz nie wkładając licznika do obudowy wkładasz go do samochodu i sprawdzasz czy wszystko działa ( ja przestawiłem obrotomierz i prędkościomierz przy tej operacji ) , dlatego najpierw sprawdz a potem wsadz do obudowy .
8. Montaż taki sam jak demontaż w odwrotnej kolejności .
A tu moje stare zegary
A tutaj nowe :]
Jakby co to prv