Klasyczna Niwa - Protest fanów przeciw GM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie właśnie ogladałem sobie stronke www.lada-welt.de gdzie na głównej stronie jest banerek przedstawiający smoka (GM) pozerającego klasyczna ŁAdęNiwę.Kliknąlem i okazało sie ,ze znajduje sie tam formularz z wypełnionym tekstem protestu przeciw zakończeniu produkcji ŁADY NIWY. Chce to zrobić koncern GM majacy coraz wieksza kontrolę nad zakładami AVTOWAZ. Jeśli chcecie sie przyłączyc -wystarczy wklepać swój adres e-mail i imię.
Pozdrawiam
Paweł
 
 
Byłem - zaprotestowałem!!!
  
 
Cytat:
2003-02-08 19:52:37, Nico pisze:
Byłem - zaprotestowałem!!!



A ja myślałem że GM ma pomóc fabryce Łady a tu proszę , pewnie chcę tam zacząć produkcję OPLI.
  
 
pomogą, jak VW Skodzie... już zabronili sprzedawać bogatej wersji octavii, bo zagraża pasatowi...
  
 
Jeżeli ja miałbym przeciw czemuś protestować to na pewno nie przeciw nowej niwie, w sprawie której nota benek moje stanowisko jest Wam znane. Z resztą nowa niwa nie jest nota benek dziełem GM-a a po prostu AvtoWAZ-a, natomiast GM tylko dołożył do tego swoje pieniądze już po fakcie skonstruowania pierwszych nieseryjnych modeli. Akurat w tym przypadku dobrze się stało, że zostały dołożone pieniądze przez GM, bo zanim nowa niwa ruszyłaby seryjnie to minęłoby jeszcze kilka lat, albo nawet może wcale by nie weszła do seryjki (tak jak jest to w przypadku np. oki 2, rapana, roadstera czy kaliny, która do produkcji wejdzie dopiero w przyszłym roku). Tak więc co do tego nie protestuję (w przeciwieństwie do wszystkich).

Natomiast czymś co mi się nie podoba jest wpieprzanie się GM-a do spraw łady, czyli jak przypuszczam, będzie to o czym mówił już Michał. Oczywiście chodzi o to, że to GM będzie decydował o tym ile ład ma być wyprodukowanych itd., a w Togliatti będą robić ople. Szkoda by było, bo ruski przemysł samochodowy się rozwija, a koncern AvtoWAZ przecież jest właścicielem jednej dużej firmy (Łada Togliatti oczywiście) i kilku mniejszych zajmujących się przeróbkami ład, produkcją samochodów specjalistycznych itp. (np. Bronto-car, WIS, Ros-Lada i inne). A przecież połączenie GM-AvtoWAZ miało przynosić obupólne korzyści, a tymczasem może być tak jak mówił Michał.
Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłaby spółka wewnątrz wszystkich rosyjskich marek (nota benek ja lubię jak wiecie w ogóle ruską motoryzację, z tym, że ze wskazaniem na ładę) a nie koalicja wschodu z zachodem, bo to nie przynosi tego co miało przynosić.

Kolejna sprawa - mniej istotna - to fakt, że nowa jest spod nazwy chevroleta a nie łady, chociaż jest konstrukcji made in łada.

Takie jest moje stanowisko w tych sprawach.
  
 
Widzisz Miły - chodzi o to że jak dobrze poprotestujemy to do produkcji wejdzie nowa Niva świadcząca o potędze i nowoczesności ŁADY ale może oprócz tego zostanie w produkcji stara piękna prawdziwie terenowa 2121 bez wyglądu Lanosa
  
 
W sumie o 2121 trochę jakbym zmienił zdanie, ale w niewielkim procencie po tym jak zobaczyłem Land Rovery: jeden nowoczesny tak jak wszystkie te obecne suv-y, a drugi kanciak, co wyglądał jakby był zaprojektowany krótko po wojnie (dokładnie nie znam nazw, nie chcę mi się tera szukać). Albo to samo z mercami: G-klasy w niezmienionej formie od ponad 20-lat (kiedyś już Mariusz na to zwrócił uwagę).
Są na pewno argumenty za i przeciw dalszemu produkowaniu niwy 2121, ja jednak będę przeciw.