Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-02-10 19:14:31 Wydaje mi się ,ze musisz poczekac na wypowiedź Kacpra...
Pozdr Paweł ![]() |
![]() Damian21214 Klubowicz NOK Pontiac Fiero '88 Katowice | 2003-02-11 09:16:42 Witam,
ja teemat nie tyle przerabiam od 2002 roku ile rozpoznaje grunt, a konkretnie od momentu kiedy odbieralem Nivke z salonu. "Firmowe" orurowanie to 2.600 zl za kangura, 1600 zl za progi reszty nie maja, znajomy warsztat zaproponowal mi zrobienie prostego kangura+progi+palak na dach za 1000zl z malowaniem proszkowym albo 2000zl za nierdzewke. Mnie w sumie chodzi na razie tylko o kangura, ale pelnego na caly przod, mocnego, solidnie mocowango. A to co oni chcieli mi zrobic to cos w rodzaju "kangurow" do Matiza. Niby solidny material, ale malo chroni i mocowany na "2 srubki". Ciekawe orurowanie i troche plastikow sprzedaje firma w Niemczech zreszta bardzo tanio w porownaniu do cen w Polsce, to link do ich katalogu z cenami, warto zajrzec:Katalog czesci "tuningowych" do Nivy. niestety na razie nie umiem sie z nimi skontaktowac. Palak na dach z reflektorami juz sam sobie zrobilem ![]() Reasumujac szukam: 1. Dobrego projektu kangura, do solidnego umocowania, juz przetestowanego 2. Lub gotowego kangura, tez sprawdzonego ![]() P.S. Ta rura fi 60 to rura do wydechu? Jezeli tak to jak z wytrzymaloscia? |
![]() Mateusznia takietam... wieś gdzieś (pod Wawą) | 2003-02-11 09:59:14 Całkiem znośne ceny są na tej niemieckiej stronie -> kangur: 110,-EUR, rury boczne: 24,70 EUR, etc. i to profesjonalnie wykonane z chyba dobrych materiałów. Jak nawiążesz z nimi kontakt lub - jeszcze lepiej - coś sprowadzisz i zamontujesz -> daj znać. |
soop PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2003-02-11 10:34:26 Podobno rury w aucie moga nie dac szans pieszemu nawet przy predkosciach rzedu kilkunastu km/h ![]() |
soop PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2003-02-11 12:18:51 Nie rozumiem, co masz na mysli pod pojeciem rozlozenia sily na kilka punktow...Na zdrowy rozum biorac wlasnie zderzak najlepiej rozklada sile uderzenia, w przeciwienstwie do rurki o srednicy paru centymetrow.
Badania orurowania o ile pamietam wykonywal EURO NCAP, rowerow nie badali ![]() pozdrawiam ![]() |
![]() Damian21214 Klubowicz NOK Pontiac Fiero '88 Katowice | 2003-02-11 12:39:14 Jezeli wiesz jak wyglada i jak jest mocowany zderzak w Nivie to powinienes wiedziec co mialem na mysli o punktowym przylozeniu sily ![]() Mniejsza z tym... 1. Kangurzyce nie sluza do polowania na pieszych 2. Samochody nigdy nie byly specjalnie przyjemne w bliskich spotkaniach dla pieszych, rowerzystow etc. 3. Kazdy samochod moze dotkliwie pokiereszowac pieszego i czy z tego powodu nalezy zakazac uzywania samochodow 4. W Wielkiej Brytanii robiono ciekawe badania statystyczne dotyczace bezpieczenstwa w samochodach z jeszcze bardzie ciekawymi wynikami. Otoz im wiecej srodkow zabezpieczenia w samochodach im samochody sa "bezpieczniejsze", tym wiecej niebezpiecznych wypadkow spowodowanych brawura. Jeczez lepszy komentarz do wynikow przedstawil prowadzacy "Najlepszym zabezpieczeniem bylby zamontowany w kierownicy zamiast poduszki powietrznej bagnet skierowany w piers kierowcy" ![]() Pozdrawiam |
![]() Konriii mnogo ;) KRAKÓW | 2003-02-11 14:48:34 Tak czy tak pieszy nie ma prawie nigdy żadnych szans - > wiec lepiej uważajcie jak łazicie ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() robal Astra Hatchback GB/M ... Kettering (Northants, England) | 2003-02-11 17:27:09 Damian (i Żniviarze),
w Wawce jest firma, która robi orurowania do vanów, terenowych, pikapów, itp. Nie znam cen, ani asortymentu, ani # telefonu. Wiem tylko, że mieszczą się na małej uliczce łączącej Łopuszańską z Jutrzenki (sorry, ale nie pamiętam nazwy). niezorientowany |
![]() kacper97 (M) Klubowicz NOK Suzuki Vitara Warszawa | 2003-02-11 19:08:09 Damian ......co do wytrzymałości rur od wydechu to jeszcze nie wiem ![]() ![]() Rury z przodu nie osłonią za bardzo blach .....gdzieś mam zdjęcie gdzie jest niva po wypadku z kangurem ....kiepsko to wygląda ![]() ja robie kangura zamiast zderzaka więc mocowany będzie standardowe ![]() myślałem o wzmocnieniu mocowania ale wole jak się pognie rura niż urwie mi zawieszenie i inne elementy podwozia ![]() |
![]() Damian21214 Klubowicz NOK Pontiac Fiero '88 Katowice | 2003-02-11 19:20:57 Wlasnie o to pytalem ![]() Jestem bardzo ciekaw efektow jakie osiagniesz. Mam tez pytanie z czego wziales lusterka? Ja w przyszlym tygodniu bede juz mial zamontowane halogeny na dachu, na razie leze w lozku i o pojsciu do pracy do warsztatu moge tylko pomarzyc ![]() |
![]() boreg Klubowicz NOK VW T-23 warszawa | 2003-02-11 19:42:15 Obejrzyj sobie na forum zdjecia mojej Nivki po spotkaniu z Peugeotem. Fakt reflektor pozostal nienaruszony. Rury podzczas zderzenia chronia, ale wylacznie po uderzeniu przodem, wytrzymuja calkiem grube drzewka podczas jezdzenia po lesie. W przypadku Nivki, niestety, pieszy i tak jest bez szans. Ogolnie rury maja sens jezeli jezdzi sie po lesie (parokrotnie sam tego doswiadczylem, nie zdajecie sobie sprawy ile w tych lasach rosnie drzew ![]() ![]() ![]() Jak ktos chce robic samemu to najlepiej z czarnej bezszwowej gazrurki.... |
![]() kacper97 (M) Klubowicz NOK Suzuki Vitara Warszawa | 2003-02-11 19:44:10 lusterka kupiłem w Płocku ![]() ![]() |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-02-11 19:47:51 A jak to jest z homologacja na rury???
musi byc? |
![]() boreg Klubowicz NOK VW T-23 warszawa | 2003-02-11 19:54:00 Na razie nie, ale niedlugo z rurami jak ze swiatlami - tylko po lesie... ![]() ![]() ![]() |
![]() kacper97 (M) Klubowicz NOK Suzuki Vitara Warszawa | 2003-02-12 00:26:03
znalazłem zdjęcie ![]() ![]() Pozdrawiam Paweł / kacper97 / Warszawa |
![]() boreg Klubowicz NOK VW T-23 warszawa | 2003-02-12 11:47:16 Slabiutkie te rureczki od wydechu. Zderzak prawie nie wgiety, wszystko poszlo gora. Ale zawsze troche rury zatrzymaly |
![]() kacper97 (M) Klubowicz NOK Suzuki Vitara Warszawa | 2003-02-12 12:10:57 nie wiem jaka to rura ![]() |