Regulacja nawiewu!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie mam pardzo pilny problem..w trakcie proby wymiany zarowek uszkodzilem cos nie wiem co przy srodkowym pokretle od ustawiania kierunku nawiewu..
co moglo pojsc i jak to naprawic..?? prosze o wszelkie rady zaraz ide do garazu..
  
 
Raczej napewno przez przypadek zsunołeś wężyk podciśnieniowy ze złączki, gdzie przewód ten jest tylko nałożony bez dodatkowego zacisku. Układ sterowania działa wtedy, gdy obwód jest zamkniety i szczelny.
Zdemontuj schowek. Z tej strony może coś dojrzysz.
  
 
Mi to pokrętło wcale nie działa i niewiem czemu, tylko te srodkowe, kręce kręce a przepływ powietrza i tak sie nie zmienia, na wiosne musze to zrobi bo teraz plaskiki są zimne i łatwo pękaja.Tylko niewiem czy to tylko trzeba wymienic cały nanel ten z trzema pokrętłami czy da sie cos zregenerowac samemu.
tylko pytanie jak to sie wyciąga z konsoli ???
 
 
Moze cos wiecej...Opisz co sie stalo...
Z nawiewem jak dotad tylko mialem taki problem, iz regulacja temperatury mimo, iz jest plynna to wlasciwie mozna ja ustawic w 3 polozeniach: Zimno, Srednio i Goraco..a posrednie inne raczej nie sa mozliwe do uzyskania.
  
 
Co do sterowania ciepła i zimna to odbywa się to na innej zasadzie tzn. sterowanie przez linkę.

Natomiast kierunek nadmuchu , raczej przełączanie sekcji jest realizowane przez siłownik membranowy, gdzie właśnie nim steruje się owym pokrętłem.

Wszystko działa przez wykorzystanie oddziaływania podciśnienia, które to czerpane jest bezpośrednio z kolektora ssącego ___ i wałaśnie od tego miejsca trzeba zacząć lokalizację usterki.

  
 
no i po problemie..

wlasnie wrocilem z garazu..poszlo zaskakujaca latwo..porady ptaszyny i adminka okazaly sie bezcenne;)

opisze w skrocie jak to zrobic (na wypadek gdyby ktos tez mial faze na takie zabawy)

pod nogami pasazera jest taka czarna obudowa zamykana na jeden klips i srubke..zdejmujemy..odpinamy linke od pokretla temperatury zsuwajac taka quasi podkladke zaciskowa..potem odkrecamy mocowanie linki (kawalek plastiku na jedna srubke)
teraz zdejmujemy panel podwazaja np srubokretem..do srodkowego pokretla dochodza przewody podcisnieniowe zakonczone jedna wspolna nakladka gumowa..odczepiamy ja od panela..nastepnie przy prawym pokretle jest kostka..odpinamy oczywisci..no i teraz widzimy tyl panela gdzie sa 2 zaroweczki wsadzane przy pomocy plastikowych uchwytow (kazdy sam zobaczy) no i nie pozostaje nic innego jak po wmianie zarowek zlozyc wszystko do kupy:)))

przydaje sie garaz i mlodszy brat..ale niekoniecznie;)

pozdrawiam
  
 
witam
Tez mi sie spalily (wlasciwie co jakis czas sie pala) wiec chyba tez musze wymienic. Napisz jeszcze jakie zarowki kupic zebym nie jechal z rozkreconym autkiem do sklepu.
Mam rowniez problem z oswietleniem wskaznika temp. i wlacznika ogrzewania szyby. Moze juz ktos to rozbieral i ma jakies wskazowki ktore mi to ulatwia?

pozdrawiam