| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 3 | komentarz: "słaby nie "ciągnie" wchodzi moc dopiero po 3 tys obrotów" | | |
| skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "przy niskich tem. ciężko wchodzą przełorzenia" | | |
| układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: " jak statek , "buja" na zakretach" | | |
| układ hamulcowy | ocena: 3 | komentarz: "jak nie masz abs to min odległość od poprzedzającego to 20 m" | | |
| widoczność | ocena: 4 | komentarz: "z tym nie ma problemu, zarówno w przód i w tył" | | |
| jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "standart PRL wersja plus znacznie lepiej" | | |
| ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "przyzwoita , ale do obecnych standartów daleko , z tym że w tej cenie i roczniku super" | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "wentylacja ok gorzej z ogrzewaniem przy niskich tem. czas dojścia do pożądanej temp. niebywale wysoki , silnik "dochodzi" zbyt długo do 90 stopni" | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "typowy rodzinny , z miejscem na wszysko o ile nie masz butli w bagażniku" | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 2 | komentarz: "wał i jeszcxze raz wał tylko to słychać na trasie poz muzą o ile masz na ful" | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "za wysokie spalanie ine koszty utrzymania? części tanie a naprawi go każdy kowal" | | |
| niezawodność | ocena: 3 | komentarz: "srednio 1 w miesiącu jesteś na kanale chba że sam "grzebież"" | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "nie ma lepszego auta za te pieniądze" |
|