| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "Jest dość cichy o odpowiedniej mocy w stosunku do masy samochodu. Z elastycznącią jest gorzej... w końcu to gaźnik." | | |
| skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "Zero problemów, lekkie i krótkie przełożenia." | | |
| układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Rewelacyjny na polskie drogi. Tylny most i resory to praktycznie rzecz nie do zajeżdżenia. Przednie zawieszenie również nie wymaga żadnych napraw. Poszerzone osie poprawiły zachowanie się samochodu na zakrętach." | | |
| układ hamulcowy | ocena: 3 | komentarz: "Niestety to układ z Fiata 125, często zapiekający się.... ale łatwy w naprawach." | | |
| widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Bardzo dobra." | | |
| jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "Po 9 latach eksploatacji nawet nie trzeszczy tapicerka. Welur na drzwiach i siedzeniach. Porównując do innych samochodów współcześnie produkowanych, mój Polonez jest lepiej i bardziej bogato wykończony." | | |
| ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "Mógłby być większy bagażnik ." | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "Już raz zepsuła mi sie nagrzewnica i zawór od ogrzewania." | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "Bardzo dobra." | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "Może być." | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "Polonez z instalacją gazową to najtańsze auto w utrzymaniu. 5 punktów." | | |
| niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "Nie psuje się." | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Oczywiscie bardzo dobry. Takie samochód.... za takie pieniądze." |
|