| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "turbo jeszcze działa..." | | |
| skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "6 i wystarczy" | | |
| układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "troche majta na koleinach.." | | |
| układ hamulcowy | ocena: 2 | komentarz: "po 135 km/h przestaje działać.." | | |
| widoczność | ocena: 4 | komentarz: "zajebista dookoła ramienia" | | |
| jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "plastiki bez zażutu tylko ta blacha na drzwiach..." | | |
| ergonomia | ocena: 1 | komentarz: "przełączniki w bagażniku do zmiany świateł.." | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "na chuch nie narzekam.." | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "po zrobieniu kabrio mam zajebistą przestrzeń" | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "wyciszone styropianem i wełną - niezłe" | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "15,5 na setke to niedużo..." | | |
| niezawodność | ocena: 1 | komentarz: "co tydzień jestem u kolegi Zenka w warsztacie..." | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 3 | komentarz: "1/2 litra spirytu w 2002 r" |
|