| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "dużo lepiej niż było fabrycznie, 98KM" | | |
| skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "piątka z pionowym drążkiem" | | |
| układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "twardy tył, przód na wiosne" | | |
| układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "dwutłoczkowe zaciski i większe niż ser. tarcze" | | |
| widoczność | ocena: 5 | komentarz: "ok" | | |
| jakość wykończenia | ocena: 5 | | | |
| ergonomia | ocena: 3 | komentarz: "wnętrze polonez" | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "jest" | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "starcza" | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "po zmianie silnika jest ok." | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "to zależy od stylu jazdy" | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | |
|