| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "dobrze rwie po przekorczeniu 3000 obr/min do 4500 obr/min" | | |
| skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "na dwojce 65 na trojce 105 ogolem niezle" | | |
| układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "jazda z predkoscia 140 po normalnych drogach jest niemozliwa" | | |
| układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "spox" | | |
| widoczność | ocena: 5 | komentarz: "spox" | | |
| jakość wykończenia | ocena: 2 | komentarz: "plastik..." | | |
| ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "ok" | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "ok" | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "nie mam gazu czyli bagaznik jest wiekszy" | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 2 | komentarz: "do 3000 obr/min jest dosc cicho" | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "trasa (przy mojej jezdzie czyli na kazdym biegu ciagniecie do minimum 3500 obr/min) 7,2 miasto 9,5-11" | | |
| niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "ok" | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "bardziej oplaca sie kupic nowszego" |
|