| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 3 | komentarz: "najleoiej jeździć w zajresie 2,5-4,5 tyś obr" | | |
| skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "troche ciężko chodzi w porównanie z nowszymi konstrukcjami." | | |
| układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "Można się przyzwyczaić, wytrzymałośią na polskie drogi bije niejedno nowsze auto" | | |
| układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "Lucasy wystarczają do osiągów" | | |
| widoczność | ocena: 5 | komentarz: "b.dobra" | | |
| jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "Wiele nowych (nowoczesnych ) samochodów ma o wiele gorsze wykończenie( np tandetny plastik)" | | |
| ergonomia | ocena: 2 | komentarz: "Można się przyzwyczaic" | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 2 | komentarz: "nie dorównuje nowoczesny konstrukcją" | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "Jestem zadowolony" | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 2 | komentarz: " ................" | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "oczywiście LPG" | | |
| niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "Wnrew pozorom nie jest zbyt awaryjne, nie odbiega od średniej." | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "Można trafić naprawde warte zastanowienia egzemplarze" |
|