silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 3 | komentarz: "najleoiej jeździć w zajresie 2,5-4,5 tyś obr" | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "troche ciężko chodzi w porównanie z nowszymi konstrukcjami." | |
układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "Można się przyzwyczaić, wytrzymałośią na polskie drogi bije niejedno nowsze auto" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "Lucasy wystarczają do osiągów" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "b.dobra" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "Wiele nowych (nowoczesnych ) samochodów ma o wiele gorsze wykończenie( np tandetny plastik)" | |
ergonomia | ocena: 2 | komentarz: "Można się przyzwyczaic" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 2 | komentarz: "nie dorównuje nowoczesny konstrukcją" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "Jestem zadowolony" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 2 | komentarz: " ................" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "oczywiście LPG" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "Wnrew pozorom nie jest zbyt awaryjne, nie odbiega od średniej." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "Można trafić naprawde warte zastanowienia egzemplarze" |
|