| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "jak na poldak to nawet jest dość szybki na lpg z kulturą troszke gożej ale to regulacja" | | |
| skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "mogłaby być lepsza" | | |
| układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "jak na stary układ czyli nie lucas to i tak super" | | |
| widoczność | ocena: 5 | komentarz: "o.k." | | |
| jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "mogłoby być lepiej" | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 1 | komentarz: "mam problem z ogrzewaniem - wymieniłem 3x termostat - nagrzewnice zastawiłem wlot i jest dno" | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 3 | komentarz: "z tyłu mało miejsca zwłaszcza za kierowcą jak jest wysoki jak ja" | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 2 | komentarz: "lipa" | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "mój jest na Lpg tak więc tanio 8.5l/100km w trasie pomieście do 14l/100km" | | |
| niezawodność | ocena: 3 | komentarz: "nawalają pierdoły i są tanie poza dyfrem musiałem wymienić bo wył jak pies" | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "za kasę około 5.000 zł to nic lepszego się nie kupi chyba że starego łupa z zachodu w którym pasek rozrządu kosztuje około 200zł z napinaczami" |
|