| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "Prawdziwa szlifierka wysoko obrotowa. Życie zaczyna się powyżej 3000RPM. Ponad 100KM w poldku to podstawa." | | |
| skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "Trochę nie dograne przełożenia do tego silnika :(. Dość precyzyjna i szybka. Trudno wgić inny bieg niż się zamierzyło." | | |
| układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "Po mdyfikacji przykleja się do drogi." | | |
| układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "Dobry zestam klocków i tarcz to podstawa. Wymagany stan idealny. Tym nawet da się hamować tylko trzeba umieć." | | |
| widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Gdyby nie moje owiewki widać by było praktycznie wszystko." | | |
| jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "NIestety tu jest dużo do poprawienia. Ogólnie jakość jak w klasie niskiej całej europy." | | |
| ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "Dobre foteliki Grokliny i latamy przybici do fotela." | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "Z ogrzewaniem OK. Z wentylacją bywa róznie. Pomaga uchylenie tylnych szyb." | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "1,9m Wzrostu i jeszcze jest za mną dużo miejsca dla pasarzera. Po złożeniu foteli póciężarówka ;)." | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "Nie za cicho. Ale zato przybajmniej szłychać że wszystko działa jak należy." | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "Jeździ się taniej jak maluchem. 9-10l LPG ostro po mieście, 8-9l LPG po trasie przy 110km/h." | | |
| niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "Psują się pierdoły. Części tanie i łatwo dostępne. Tylko trzeba o to auto bdać bo potrafi się zemścić." | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Tak wiele za tak niewiele." |
|