| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "fajna elastyczność, niewiele pali w porównaniu z benzyną tylko trochę za głośny i za słaby" | | |
| skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "nie wiem kto dobierał te przełożenia, ale powinien wiedzieć że skrzynie projektuje się dla silnika a nie na odwrót, poza tym dwójka źle wchodzi" | | |
| układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "cichy, i bezpieczny w granicach normy" | | |
| układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "fajny z Lucasem" | | |
| widoczność | ocena: 4 | komentarz: "dobra" | | |
| jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "dobra" | | |
| ergonomia | ocena: 3 | komentarz: "Caro to nie Plus" | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "to dziala beznadziejnie" | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "dużo miejsca" | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "trochę zagłośny diesel" | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "średnio 7 litrów na stówke" | | |
| niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "narazie tylko problem z hamulcami" | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "jeśli nie lubisz Poloneza to dlaczego nie kupiłeś sobie innego auta" |
|