| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "2,0 DOHC cuż i to wszystko" | | |
| skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "lubie ją bo jest z fiata 132" | | |
| układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "jedzie sie jak taboretem" | | |
| układ hamulcowy | ocena: 3 | komentarz: "gdzieś tam chyba jest ja nie używam" | | |
| widoczność | ocena: 3 | komentarz: "wkurza gruby słupek tylny" | | |
| jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "wersja eksportowa do RFN brązowa tapicerka i oryginalne radio safari 2" | | |
| ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "ujdzie" | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "w lato gorąco w zime zimno albo na odwrót" | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 2 | komentarz: "w porównaniu o numer mniejszym Fiatem 128/ zastava 1100 jest do bani" | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 1 | komentarz: "a co to?" | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "2,0 dohc jest osczędniejszy od typowej 1500 o ponad 2 litry benzyny" | | |
| niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "to zasprawą niskiego przebiegu i Fiatoskiego zespołu napędoweg" | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "zamieniłem go za malucha" |
|