silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "poloneza 1.5. Przy 2 osobach jak przycisnac to czuje sie "turbo" nawet na IV, pracuje rowno i stabilnie" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "poloneza 5 biegowa, nic jej nie brakuje, zadnych podejrzachych odglosow" | |
układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "hmm.. drazki do wymiany i byloby 4:)" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "az sie zdziwili na przegladzie szkoda ze nie ma 4.5 ale 5 to za duzo" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "jak ktos ma fiata to sam wie:)" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "dobrze deaewoo to nie jest, jestem z niego zadowolony" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "nie jest to auto dla leniuchow, trzeba popracowac i jest suuuuper" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "bez zarzutu szczegolnie po renowacji" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "mase miejsca, niejeden nowoczesny samochod sie chowa" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "slabo wyciszony, ale jak ktos lubi pomruki silnika i rury, mnie sie podoba" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "po miescie 10l/100km, w trasie 7,5 do 8, nie musze mowiec ze tani w utrzymaniu" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "aby dbac i szanowac swe auto, napewno sie odwdzieczy" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "jak w opisie" |
|
"Kupilem go 3 lata temu byl w oplakanym stanie, rmont silnika, powazne malowanie, fajnie jest sie pobawic z kontrola ukladu hamulocwego lub zmiana ukladu wydechowego, na dodatek male problemu z ukladem zaplonowym ii mozna powiedziec ze znam swoje auto na wylot - tylko dla pasjonatow, chociaz czasami zmusza nas niewygoda zwiazana z brikem funduszy wiec zostaje 125p, jakos do ceny - celujaca." |