| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "Elastyczny, dobry moment obrotowy ale glosny, duze wibracje, zbiera sie po 2000 obr jak wchodzi turbo" | | |
| skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "Wporzadku, troche trudniej wchodzi 5ka" | | |
| układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Bardzo dobra przyczepnosc, troche kosztem komfortu" | | |
| układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "Tarcze przod + tyl, wystarczaja" | | |
| widoczność | ocena: 3 | komentarz: "Grube przednie slupki, do tylu kiepsko" | | |
| jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "Tutaj nie ma zastrzezen" | | |
| ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Bardzo ok, mozna odpoczywac" | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "Podgrzewane fotele, automatyczna klimatyzacja ... wszytsko ok" | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "Z przodu ok, choc nie jest to bardzo przestronne auto, z tylu mniej miejsca ale da sie spokojnie jezdzic w 4 osoby, bagaznik b. duzy" | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "gdyby nie silnik bylo by pieknie, diesel jest dosyc glosny" | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "Do 8litrow w warszawie, 7 na trasie przy umiarkowanej jezdzie 120/140" | | |
| niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "Wytrzymale auto, raczej sie nie sypie, ekaploatacyjne sprawy - klocki, tarcze, gumy zawieszenia" | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "Jezeli wybieramy uzywane auto to warte swojej ceny" |
|