...potrafiących lekką ręką wydać 500 000 dolarów na nowy pojazd.
Landaulet to specyficzna odmiana kabrioletu, w którym przednia część dachu jest sztywna, natomiast tylną wykonano z miękkiej, ale odpornej na działanie warunków atmosferycznych tkaniny. W ten sposób kierowca pozostaje w kabinie, a pasażerowie na tylnym siedzeniu mogą się cieszyć wiatrem we włosach.
Jak na Maybacha przystało pojazd prezentuje dość ostentacyjne bogactwo. Tylna kanapa, przypominająca raczej olbrzymie, wygodne fotele z oparciami, obita jest białą skórą, wnętrze wykończono lakierem fortepianowym i czarnym granitem ze złotymi intarsjami. Podłogę zdobi biały welur, a dach biała tkanina – jakże to praktyczne, prawda? Biel to także kolor, na jaki polakierowano nadwozie i 20-calowe felgi.
W razie potrzeby szofer może przy pomocy elektrohydraulicznego mechanizmu w ciągu 16 sekund schować wykonaną z tkaniny, miękką część dachu w specjalnym skórzanym pokrowcu za oparciem tylnej kanapy. Tak szofer, konstrukcja samochodu z wyraźnie oddzielonymi częściami przednią i tylną zakłada bowiem, że właściciele będą nim wożeni i sami nie będą siadać za kierownicą.
Pasażerowie na tylnym siedzeniu mogą się oddzielić od szofera nie tylko przejrzystą taflą szkła – w szybę dzielącą ich od kierowcy wbudowano membranę z ciekłego kryształu – wystarczy przycisnąć odpowiedni guzik i straci przejrzystość, a pasażerowie będą mogli się cieszyć niczym niezmąconą prywatnością.
Studium Landaulet napędza 6-litrowy silnik V12 o mocy 612 koni mechanicznych.
Maybach 62 Landaulet to na razie jedynie pojazd koncepcyjny, jednak mówi się o tym, że jeśli spotka się z ciepłym przyjęciem potencjalnych klientów, może wejść do limitowanej produkcji w ilości ok. 20 egzemplarzy rocznie. W takim przypadku jego cena wynosiłaby ok. 500 000 dolarów.