Audi podczas Milan Design Week

Audi podczas Milan Design Week08.06.2022
Trendy przyszłości i ponadczasowy styl: Audi w dniach od 6 do 13 czerwca już po raz dziewiąty wystawia się na Milan Design Week.

Włochy są znane jako kraina najlepszego stylu, a Mediolan jest bez wątpienia światową stolicą designu. Coroczny Milan Design Week stanowi niezaprzeczalny dowód na to, że ta włoska metropolia słusznie dzierży ten tytuł. W tym roku, w dniach od 6 do 13 czerwca, projektanci z całego świata prezentują tam produkty i pomysły na kształtowanie wzornictwa teraźniejszości i przyszłości. Audi jest tam obecne po raz dziewiąty, przedstawiając w tym roku swoją wizję mobilności przyszłości.

Audi Milan Design Week

Na Piazza Cordusio, w samym centrum Mediolanu, Audi prezentuje esencję swojej marki - postęp. House of Progress – dom postępu, umiejscowiony w historycznym budynku Medelan, jest sceną, na której Audi przedstawia swoją wizję mobilności przyszłości i społeczeństwa przyszłości. W tym samym miejscu, na przestrzeni całego tygodnia odbywać się będą również dyskusje panelowe i wystąpienia poświęcone sposobom na osiągnięcie zrównoważonego rozwoju.

Coś więcej niż tylko ładne kształty: design i inne ważne kwestie

Zrównoważony rozwój jest jednym z najpilniejszych zadań stojących przed światem, a Audi przyjmuje na siebie odpowiedzialność za jego wprowadzanie. Dlatego podczas dyskusji panelowych w House of Progress poruszone zostaną między innymi kwestie tego, jak ludzie mogą żyć w sposób zrównoważony, co ma z tym wspólnego design i jaką rolę w procesie może odegrać Audi. Inspirujące pomysły, na przykład dotyczące materiałów wykończeniowych, przedstawi Tiziana Mauri, szefowa działu Color & Trim w AUDI AG. Główny projektant Audi, Marc Lichte, podkreśla:

„Nie mogę sobie wyobrazić bardziej odpowiedniego miejsca niż Milan Design Week, by pokazać różnorodny wpływ designu na każdą dziedzinę naszego życia. Tylko tutaj nowoczesny design spotyka się z tradycyjnym rzemiosłem - a włoska elegancja z międzynarodowymi wpływami.”
Audi Milan Design Week

Dwa samochody koncepcyjne po raz pierwszy razem

Zredukowany design, który przemawia estetycznym językiem projektowym i atmosfera skoncentrowana na ludziach, są ucieleśnieniem dwóch pojazdów koncepcyjnych, które Audi prezentuje po raz pierwszy we Włoszech i po raz pierwszy razem: Audi grandsphere concept i Audi A6 Avant e-tron concept.

Przestronna limuzyna o długości 5,35 m - Audi grandsphere concept, łączy w sobie elegancję, rozrywkę i zautomatyzowaną jazdę, a A6 Avant e-tron concept daje wgląd w to, jak w przyszłości wyglądać będzie w pełni elektryczny przedstawiciel samochodów segmentu luksusowego – Audi A6.

Audi Milan Design Week

Współpraca Audi z firmą Poliform

Mało która firma na rynku wzornictwa podziela filozofię charakteryzującą producenta mebli - firmę Poliform. To włoskie przedsiębiorstwo bezkompromisowo wyznacza wysokie standardy w zakresie estetyki i jakości. Dzięki temu stało się jednym z najbardziej wpływowych w branży na całym świecie. Logiczne jest więc, że Audi i Poliform blisko ze sobą współpracują, czego efekty widać na Milan Design Week. Pod hasłem „Audi x Poliform - Wizja mobilnej sfery prywatnej” producent mebli pokaże wirtualną prezentację swojego projektu wnętrza dla Audi urbanspere concept. Wyposażony w najbardziej przestronne wnętrze ze wszystkich dotychczasowych modeli Audi samochód koncepcyjny, został zaprojektowany z myślą o potencjalnych klientach w Chinach i z uwzględnieniem ich życzeń dotyczących poruszania się po centrach światowych metropolii.

Audi Milan Design Week

Usługa komunikacyjna w Bazylei i w Weil nad Renem

Bezpośrednio po zakończeniu Milan Design Week, Audi zapewni usługę komunikacyjną podczas kolejnych imprez branżowych. Są to: międzynarodowa wystawa Design Miami w Bazylei w dniach 14-19 czerwca oraz Vitra Summer Night w Weil nad Renem -15 czerwca. Dzięki Audi shuttle service, klienci VIP wystawy Design Miami Basel będą mogli łatwo przemieszczać się między tymi dwoma miejscami. Ponadto renomowane Vitra Design Museum ma zostać partnerem Audi w strategicznym dla marki obszarze designu.

Źródło: Audi