Audi A7 Sportback w akcji

Audi A7 Sportback w akcji30.07.2010
Po prezentacji oficjalnych zdjęć Audi A7 Sportback, firma przedstawia pierwsze nagrania z najnowszym coupe w akcji. W serwisie YouTube pojawiło się kilka filmów prezentujących Audi A7 Sportback w ruchu na drodze oraz podczas oficjalnej...

...prezentacji w Monachium.

A oto najważniejsze cechy Audi A7 Sportback w skrócie:

Design i nadwozie
- Elegancka stylistyka coupe z czterema drzwiami i dużą, szeroko otwierającą się pokrywą bagażnika, seryjnie zamykaną i otwieraną elektrycznie.
- Długość 4,97 metra, zmienna pojemność bagażnika - do 1.390 litrów
- Reflektory diodowe jako opcja; reflektory bi-ksenonowe i diodowe światła tylne jako wyposażenie seryjne
- Lekkie nadwozie, duży udział aluminium i stali o wysokiej wytrzymałości

Wnętrze i obsługa
- Eleganckie, nowoczesne prowadzenie linii, jakość wykończenia na poziomie manufaktury, atrakcyjne kolory i materiały, nowoczesne aplikacje z drewna warstwowego
- Seryjny przycisk Start-Stop
- Przednie fotele na życzenie z wentylacją i masażem
- System obsługowy MMI jako wyposażenie seryjne, wyświetlacz Head-up dostępny jako opcja
- Na życzenie MMI Navigation plus z panelem dotykowym i dużym, 8-calowym wyświetlaczem, usługi internetowe Google, Audi music Interface i Advanced Sound System firmy Bang & Olufsen
- Na życzenie pakiety nastrojowego oświetlenia z diodami w dachu, wokół konsoli środkowej i w progach
- Nowoczesne systemy bezpieczeństwa i wspierania kierowcy, takie jak Audi pre sense, adaptive cruise control z funkcją Stop & Go, Audi active lane assist, asystent widoczności w nocy, system rozpoznawania znaków drogowych i asystent parkowania
- Wysokoefektywna, oszczędzająca paliwo klimatyzacja

Silniki
- Cztery silniki V6, dwie mocne i efektywne jednostki benzynowe oraz dwie TDI, zakres mocy od 150 kW (204 KM) do 220 kW (300 KM)
- Wszystkie silniki z systemem zarządzania temperaturą, systemem Start-Stop i rekuperacją
- 3.0 TDI o mocy 150 kW (204 KM) z multitronic (napęd na przednią oś) emituje tylko 139 g CO2/km

Układ przenoszenia siły
- Napęd na przednią oś z multitronic, napęd quattro z siedmiobiegową S tronic
- quattro z mechanizmem różnicowym z kołem koronowym i rozdziałem momentu obrotowego na poszczególne koła
- quattro ze sportowym mechanizmem różnicowym aktywnie rozdzielającym siły na tylnej osi jako opcja

Zawieszenie
- Precyzyjnie zestrojone zawieszenie, wahacze z aluminium
- Nowe elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego o wysokiej efektywności
- System wspomagania kierowcy Audi drive select jako wyposażenie seryjne
- Pneumatyczne zawieszenie adaptive air suspension z regulowanym tłumieniem dostępne jako opcja
- Koła od 18 do 20 cali średnicy, mocne hamulce


Źródło: Audi, YouTube, MotoTarget