Rozpoczęcie sprzedaży Chevroleta w Polsce

Rozpoczęcie sprzedaży Chevroleta w Polsce08.03.2004
W maju na polskim rynku zadebiutuje nowa gama modelowa samochodów marki Chevrolet. W ofercie znajdzie się najnowszy, pięciodrzwiowy model Chevroleta – Lacetti hachback (segment C) ...

Nowa gama modelowa dostępna od maja w 25. punktach dealerskich. W maju na polskim rynku zadebiutuje nowa gama modelowa samochodów marki Chevrolet.

Rozpoczęcie sprzedaży Chevroleta w Polsce 1 W ofercie znajdzie się najnowszy, pięciodrzwiowy model Chevroleta – Lacetti hachback (segment C) – i będzie oferowany wraz z już dostępnymi, na niektórych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, modelami: Aveo hatchback i sedan (segment B), Lacetti sedan (segment C), Evanda (segment D) i Rezzo (kompaktowy van). Jeszcze jesienią tego roku dołączy do nich Lacetti kombi.

Samochody te zostały zaprojektowane przez spółkę GM Daewoo Auto & Technology Co. i są produkowane w należących do niej zakładach w Korei Południowej. GM Daewoo jest nową firmą, powstałą w październiku 2002 roku, której akcjonariuszami są: General Motors (44,6%), Suzuki (14,9%), Shanghai Automotive (10,6%) oraz wierzyciele Daewoo Motor Co. (29,9%).

Rozpoczęcie sprzedaży Chevroleta w Polsce 2 "Polska jest rynkiem o bardzo dużym potencjale dla naszych produktów", powiedział Erhard L. (Hardy) Spranger, dyrektor generalny GM Daewoo Europe. "Nasza gama modelowa Chevroleta skierowana jest do klientów, dla których podjęcie decyzji o zakupie samochodu oparte jest na przesłankach pragmatycznych, takich jak: rozsądna cena, niezawodność i odpowiedni serwis. Jednocześnie biorących pod uwagę aspekty emocjonalne, takie jak ekscytująca stylistyka i pozytywny wizerunek marki."

Chevrolet, to ogólnoświatowa marka General Motors, którą cechuje przede wszystkim korzystny stosunek jakości do ceny, ciekawa i nowoczesna stylistyka połączona z niezawodną i sprawdzoną technologią oraz bogatym wyposażeniem standardowym.

Rozpoczęcie sprzedaży Chevroleta w Polsce 3 W Polsce ich wysoka jakość została potwierdzona 3-letnią gwarancją mechaniczną oraz 3-letnim Assistance. Chevrolety w Polsce będą sprzedawane w nowo tworzonej sieci sprzedaży, opartej przede wszystkim o dotychczasowych dealerów Opla. W początkowej fazie składała się ona będzie, z co najmniej 25 punktów dealerskich i będzie rozszerzana wraz z rozwojem marki na polskim rynku. Oczekuje się, że sprzedaż Chevroleta w początkowym okresie będzie stanowiła około 2-3% miesięcznego udziału rynku samochodowego w Polsce.

Źródło: GM Poland