Problem impulsator? obrotomierz? praca silnika? ?!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam problem z moim escortem...

Mam forda escorta 1.4 benzyna 1991, kupiłem go niedawno i odnowiłem wszystko co mi przyszło do głowy, wymieniłem przy tym kable wysokiego napięcia bo były dobite, paski, olej itp

Wszystko działa jak należy ale jednego problemu nie udało mi się wyeliminować który już występował zanim podjąłem się jakichkolwiek prac... Samochód jak jest zimny tuz po odpaleniu wskazuje na obrotomierzu około 3000 i ani więcej ani mniej przy normalnej pracy silnika, dodawanie gazu nie zmienia wskazań obrotomierza. po przejechaniu jakichś 300-500m silnik traci moc przy dodawaniu gazu na kolejne 500m po czym wszystko wraca do normy za wyjątkiem obrotomierza który to zaczyna działać normalnie po około 30min ciągłej jazdy. Dodam ze mam nowy akumulator i klemy tez dobrze przylegają.... nie wiem co mógł bym zrobić jeszcze, za wszelką pomoc z góry WIELKIE DZIĘKI

[ wiadomość edytowana przez: tazman dnia 2008-09-09 09:59:31 ]
  
 
Ok, widze ze mój problem to faktycznie trudny orzech do zgryzienia, albo kiepsko opisałem usterke...

Wciąż próbuje na własną ręke poradzić na wcześniej opisane dolegliwości. Wykręciłem impulsator (chyba tak to się nazywa, bynajmniej odpowiedzialne za obrotomierz i zapłon) metalowa końcówka była dość zaśniedziała więc delikatnie wyczyściłem ją papierem ściernym 2000.
Tym sposobem udało mi się pozbyć (jak dotąd) utraty mocy silnika który występował po przejechaniu krótkiego dystansu, natomiast obrotomierz dalej zawiesza się na około 3000. Teraz tylko mam większe problemy z odpaleniem na zimnym silniku i nie wiem czy to przez to ze jest zimniej czy to wina impulsatora. Zauważyłem tez ze potrafi zakopcić przy odpaleniu.

Jak by ktoś choć trochę umiał pomóc, to proszę o wiadomość.