Ladfan Lada 1500S WAZ 2106 ... Racibórz | Witaj Kolego! Przerabiałem ten temat w mojej Ładzie 2106 z 1997r. Nie warto kupować nowego gumowego przewodu, bo jest drogi i zbyt długi. Postaraj się wyciąć taki gumowy przewód na najbliższym szrocie z powypadkowego auta. W domu przytnij ten przewód na długość odpowiadającą staremu i go zamocuj. Zalej chłodnicę pod korek i dolewaj płynu przez cały czas przy pracującym silniku. Jeśli płynu będzie pod korek chłodnicy, wkręć korek i wlej płyn do zbiornika wyrównawczego - tak na 3/4 jego wysokości. Zakręć korek zbiorniczka i wybierz się na przejażczkę Twoją staruszką. Obserwój wskażnik temperatury, na postoju przy gorącym unieruchomionym silniku silniku sprawdź poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym i ewentualnie dolej do 3/4 wysokości. Jeśli wskazywana temperatura po ponownym uruchomieniu silnika będzie stabilna w granicach około 90 stopni to wszystko jest ok. Jeśli nie, po raz kolejny sprawdź poziom i dolewaj płynu, aż do skutku. Pozdrawiam. Ps. Szukam prostokątnego, podłużnego emblematu z napisem Łada 1500S jaki znajdował się na klapie bagażnika w dolnym prawym jej rogu. Ladfan. |