Wymiana filtra, regeneracja, regulacja -Tomasetto - pytania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Jeżdżę sobie Oplem Astrą F z silniczkiem 1.4i (C14SE) po przejechaniu 65 tyś odczuwam spadek mocy, czasami falują obroty na biegu jałowym, gdy wyjadę z garażu i zgaszę silnik to na gazie już nie mogę odpalić. W związku z tymi objawami postanowiłem że wymienię filtr wyreguluje oraz może wymienię membrany
posiadam reduktor taki jak na fotkach:

Z tego co sie zorientowałem jest to Tomasetto Model AT ( przeczytałem na obudowie ) na obudowie jeszcze było: 100HP oraz jakiś numer: 125688
I tu moje pytania: Czy prawidłowo odczytałem oznaczenie tego reduktora czy może czegoś jeszcze brakuje? Jak wymienić filtr ( bo rozumiem że znajduje sie on w tym pojemniczku do którego dochodzi ta miedziana rurka ) Jak go wyjąć?
Jeszcze mam pytanie odnośnie regulacji, rozumiem że dokonuje sie jej poprzez te dwie śruby, tylko co do czego i jak dobrze doregulować gdzie podpina sie miernik? Bo kiedyś gaziarz wpinał gdzieś zwykły miernik elektroniczny i dokonywał pomiaru i regulował tylko gdzie on ten miernik wpinał. Ktoś mógłby mi napisać jak regulować to będę wdzięczny
Przymierzam się też do regeneracji. Jeśli chodzi o regenerację to znalazłem na innym forum taki artykuł o regeneracji tylko czy przebieg regeneracji będzie taki sam w moim przypadku?