Nieszczelność przy parowniku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam dziwną nieszczelność przy parowniku. Pojawia się w momencie przełączenia silnika na gaz, po czym szybko zanika. Stwierdziłem to nosem i czujnikiem gazu. Parownik to LI02 z elektrozaworem 53.LRE.403 bezpośrednio przy parowniku. Nałożyłem też wężyk na niewykorzystany cienki króciec parownika. Na drugim końcu wężyka czujnik nie wykrył gazu. Nie podoba mi się też ten elektrozawór z denkiem filtra zabezpieczonym pierścieniem Segera. Czy przypadkiem to dziwne połączenie nie uszczelnia się pod wpływem ciśnienia?
Mam trudny dostęp do parownika i elektrozaworu, a co za tym idzie trudność w zidentyfikowaniu wycieku. Czy mógłbym elektrozawór przenieść na ok 400mm od parownika łącząc parownik z zaworem standardowym przewodem miedzianym?
  
 
No i po kłopocie. Pomogło dokręcenie śrub mocujących dekle parownika. Na wiosnę zmienię miejsce usytuowania zaworu. Widziałem w innym aucie zawór oddalony od parownika o kilkadziesiąt centymetrów, zatem można.