[s] szpera płytkowa 125p / polonez

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam do zaoferowania zestaw adaptacyjny/montażowy wraz z niezbędnymi przeróbkami, szpery płytkowej bmw do mostu kwadratowego 125p / polonez.

Poniżej link do filmu z zawodów, gdzie można zobaczyć jak sobie szpera radzi.
klik


Przewidzianych jest kilka wariantów 'usługi'.

Podstawowy przewiduje: zestaw adaptacyjny, przeróbkę półosi (trzeba mi dostarczyć półosie fso), przeróbkę kosza mechanizmu różnicowego bmw (trzeba mi dostarczyć "szperę" wraz z krótkimi półosiami bmw).
Nabywca otrzymuje produkt gotowy do montażu w moście Fiata / Poloneza.
Wszystkie operacje są przeprowadzane na b.precyzyjnych urządzeniach sterowanych cyfrowo, przez najlepszych fachowców.
-cena podstawowego zestawu to 699zł wraz z wysyłką do klienta, czas realizacji 7-14 dni.

Istnieje również możliwość kompletnego przygotowania mostu ( szpera regenerowana na nowych oryginalnych częściach bmw - ustawiona wg. życzenia , most z seryjnymi przełożeniami lub po dostarczeniu z dowolnym przełożeniem)
-koszt takiego przygotowania będzie ustalany indywidualnie

  
 
jak wygląda przeróbka półosi ?
  
 
Chyba mar nie po to z tym sie nameczyl, zainwestowal kupe kasy i wystawia to jako usługę, żeby Ci teraz to powiedzieć, co?
  
 
to nie kupie, bez łaski ;p


[ wiadomość edytowana przez: Tailgunner dnia 2013-04-07 02:03:03 ]
  
 
mar powiedz mi czy półosiki są podtaczane i na nie wskakuje wielkolin z bmw który jest przyspawany ? Czyli ze niby taka tuleja z wieloklinem jest pasaowana na podtoczoną półoske ? Jeśli tak to jaka jest szansa że tego nie wymieli ???
  
 
Tak.
Mniej więcej tak to wygląda, tylko dojście do tego jakie średnice będą właściwe oraz jakiego pasowania użyć, tak żeby łączone elementy były trwalsze od samej półosi wymagało kilku prób i zniszczenia kilku półosi. Sam proces spawania również jest realizowany przy użyciu stałego monitoringu temperatury elementów łączonych, tak żeby nie zmienić ich parametrów w miejscu łączenia.
Testy wykazały że dopiero po dobraniu odpowiednich parametrów łatwiej uszkodzimy oryginalną półoś niż gotowy wyrób.
Jeżeli ktoś myśli że w garażu uda się to zrobić za połowę ceny to się myli, koszty wszytkich elementów i obróbek dają taką cenę
  
 
I teraz fajnie, jest ogólny opis jak to wygląda i z czym to się je, to rozumiem Z racji tego, że nie mam doświadczenia z dyframi BMW, jakie należy brać pod uwagę, z jakich modeli itd. Bo za te pieniądze to bym się skusił jakbym znalazł prawidłowy dyfer.
  
 
zestaw montażowy jest pod tzw. małą głowę bmw nr.4061004180 754581
  
 
Dzieki , mar za odpowiedz :]widze że profesjonalnie kolega podszedł do sprawy,a jak myslisz ile to jest w stanie wytrzymać tak mniej wiecej ? czy moc rzędu 280 KM i 300 Nm jest do przejścia czy wymieli ?
  
 
Cytat:
2013-04-07 18:41:56, Barti125pGRT pisze:
Dzieki , mar za odpowiedz :]widze że profesjonalnie kolega podszedł do sprawy,a jak myslisz ile to jest w stanie wytrzymać tak mniej wiecej ? czy moc rzędu 280 KM i 300 Nm jest do przejścia czy wymieli ?


zależy od techniki jazdy, półosie FSO przy nieumiejętnym traktowaniu kończą życie przy mniejszej mocy. Łączenie da rade.
  
 
witam racja czy mozesz ocenic jakiego zedu mocy to wytrzyma???
  
 
najsłabszym ogniwem są półosie i przełożenie z fso ... odpowiedz sobie sam ile mocy wytrzyma most z kanta ?? Tu masz tylko mocniejszy mechanizm różnicowy , wydaje mi się że w pierwszej kolejności wypracuje się przełożenie .
  
 
Cytat:
2013-04-07 21:10:06, Bubu125 pisze:
witam racja czy mozesz ocenic jakiego zedu mocy to wytrzyma???


To jest dział kupie / sprzedam, proszę gawędziarzy o nie pisanie w tym temacie.
Jeżeli jest ktoś zainteresowany, to chętnie odpowiem na konkretne i sensowne pytania.
  
 
Cytat:
Jeżeli jest ktoś zainteresowany, to chętnie odpowiem na konkretne i sensowne pytania.



to proszę: jaki konkretnie moment jest w stanie przenieść przerabiana półoś ?





[ wiadomość edytowana przez: mar125 dnia 2013-04-08 08:36:13 ]
  
 
Napiszę jeszcze raz dla takich orłów jak TY:

Łączenie jest mocniejsze niż półoś fabryczna, więc przeróbka nie wpływa na zmniejszenie trwałości (zdolność do przenoszenia momentu obrotowego).
Jeżeli chcesz poznać wartości to prześlę ci nr konta i poproszę o przelanie połowy kosztów takiego badania.
  
 
Cytat:
2013-04-07 22:04:43, Blady pisze:
najsłabszym ogniwem są półosie i przełożenie z fso


Patrząc na to co robi walezy ze swoim to przelozenie nie powinno byc problemem
  
 
ja mam inne pytanie - najlepiej daj mi na priv telefon do siebie bo mam podobny temat ale z innym wkładem dyfra i potrzebuję dorobić same półosie - więc pasowałoby się dogadać co do ceny za taką usługę.Chodzi o pospawanie i spasowanie półosi z poloneza z odciętymi wieloklinami z opla omegi (takową szperę mam zaadoptowaną a jedyny problem to półosie) więc wolałbym zamiast kombinować dać tobie coś zarobić.
  
 
tel. do mnie: 503-814-335