[S] 126p 94el baza pod rajdówkę oraz dużo części (rajdowych)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Sprzedam 126p 1994 el jako bazę pod rajdowke i dużo części.

dokładne info ze zdjęciami na stronie:
sprzedam 126p


Sprzedam 126p 1994 el jako bazę pod rajdówke.
Buda jest w dużym stopniu rozebrana i przygotowana pod blacharkę ale posiadam wszystkie części (oprócz tapicerki i foteli). jest trochę dziur do pospawania, najważniejsze że podłoga jest w zasadzie cała zdrowa, najgorszy jest przód. Opłacone OC do września 2014 (zachowana ciągłość OC), brak przeglądu.
Oprócz budy dodaję cała masę części do budowy rajdówki.
Silniki:
1. w samochodzie, silnik z el 1994 w stanie jeżdżącym, coś tam było ponoć lekko grzebnięte ale nie wiem co tak naprawdę wiec przyjmuje ze to seria.
2.dodatkowo silnik mojej budowy na bloku z mojej poprzedniej rajdówki, 1992 FL
- Głowica planowana ok.4 mm, na zworze z cc700, polerowane kanały, poszerzone kanały dolotowe, zawory docierane,
- Wał korbowy z 126p bis, parę tyś po szlifie z nowymi panewkami,
- Wałek rozrządu Kałuża 555 orginalny,
- Koło zamachowe stoczone na wymiar 4 mm od wieńca zębatego, WYWAŻANE! (osobno wyważone koło zamachowe, a potem całość z dociskiem)
- Korbowody odelżone i wyważone (nie ja robiłem wiec nie wiem jak to jest wykonane)
- tłoki na 4 pierścieniach (z tego co kiedyś sprawdzałem to kompresja juz była słaba, wiec raczej do wymiany cylindry i tłoki (może w tym z eleganta są dobre)
- inne modyfikacje dolotu gaźnika itp,
- silnik od paru lat nie używany leży w piwnicy, wiec raczej do rozebrania wyczyszczenia i poskładania na nowo ale wszystkie części (pomijając tłoki i cylindry) są w dobrym stanie.

Zawieszenie:
- dwa resory, jeden fabryczny resor , klepany na coś koło 12 cm, plus dodatkowe pióro (mały przebieg resoru), drugi z eleganta, tez coś klepany ale nie wiem na ile bo sprzedający nie wiedział,
- sprężyny 2 zestawy, jeden cięty i doginany o 3/4 zwoja (o ile dobrze pamiętam), drugi tez jakiś obniżany ale nie wiem co i jak bo podobnie jak z resorem sprzedający nie wiedział.
- amortyzatory 4 x Bilstein, żółte

Dodatkowo:
- reperaturki: nadkola, wspornika zawieszenia, pas przedni
- 2 szt felgi 13 z CC (srebrne)(gdzieś powinna być 3 ale nie mogłem jej dzisiaj znaleźć wiec na chwile obecną są dwie ), 3 felga tez z cc ale inna szerokość (czarna), z tego co pamiętam felgi były proste, ale nie gwarantuje,
- dwie sportowe kierownice.
- szelki shrot (czerwone stan średni, bezwypadkowe)
- kubeł speed (kopia któregoś bimarco) stan jak na zdjęciach, poduszki (odczepiane) raczej do obszycia
- druga skrzynia biegów z Fl 1992

Masa drobnych części w tym:
- panewki, pierścienie (nowe ale nie znam wymiarów),
- simeringi, jakieś łożyska i dużo drobnicy część nowa część używana
- jakieś bębny i szczeki,
- kilka gaźników (seryjnych i modyfikowanych),
- ok 10 kół 12 cali cześć z oponami, cześć same felgi (opony szczerze nadają się tylko na śmietnik)

Na chwile obecną wymieniłem to co pamiętam i co znalazłem u siebie, cześć rzeczy leży w piwnicy u rodziców, i nie pamiętam na 100% co tam jest, ale na pewno coś się jeszcze znajdzie.
Na zdjęciach jest tylko to co mam u siebie, nie ma na zdjęciach: resora fabrycznego (ten co jest na zdjęciu to z el), silnika tego z fl, skrzyni biegów , amortyzatorów bilsteina i gaźników. Nie ma zdjęć bo tak jak wspomniałem jest to w innym miejscu, przy najbliższej okazji porobię zdjęcia, chyba ze ktoś biedzie poważnie zainteresowany to podjadę i zrobię.

Całość do odebrania jest w Rudzicy (ok 20 km od Bielska - Białej) silnik i to co mam u rodziców jest w Bielsku- Białej. Myślę że to oczywiste ale napisze: odbiór tylko na lawecie.

Są dwie opcje sprzedaży:
- Wszystko w komplecie - cena ok 1000 zł do negocjacji,
- Wszystko bez: drugiego silnika, zawieszenia (resoru, bilsteinów, sprężyn), kubła i jednej kierownicy (tej luzem) - cena do negocjacji ale raczej nie wielka bo tak naprawdę wartościowe jest to bez czego sprzedaje :p)

Nie sprzedaje poszczególnych części!!
dokładne info ze zdjęciami na stronie:
sprzedam 126p
Więcej szczegółów telefonicznie 604 540 264 Adam (od 6 do 23:p)