Corolla [E12] - zacinający się centralny zamek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie. Lewe drzwi kierowcy co raz rzadziej się zamykają/otwierają po załączeniu centralnego zamka czy to na pilocie czy z przycisku na panelu w drzwiach kierowcy.
Często trzeba kilka razy wcisnąć przycisk na pilocie, żeby w końcu siłownik ruszył zamkiem do samego końca. Przy pierwszych kliknięciach widać, że się rusza "pstryczek" od ręcznego otwierania wewnątrz kabiny. Rusza się czasem o parę milimetrów (tak jakby nie miał siły dociągnąć do końca), czasem w ogóle. Po kilku próbach (najlepiej szybko wciskać przycisk) zamek się w końcu otwiera/zamyka.

Dodam, że z kluczyka zamek się otwiera zawsze.

Czy wystarczy rozebrać boczek i przeczyścić mechanizm czy już raczej cały zamek z siłownikiem jest do wymiany?
  
 
Cytat:
2015-06-24 07:24:34, koboos pisze:
Jak w temacie. Lewe drzwi kierowcy co raz rzadziej się zamykają/otwierają po załączeniu centralnego zamka czy to na pilocie czy z przycisku na panelu w drzwiach kierowcy. Często trzeba kilka razy wcisnąć przycisk na pilocie, żeby w końcu siłownik ruszył zamkiem do samego końca. Przy pierwszych kliknięciach widać, że się rusza "pstryczek" od ręcznego otwierania wewnątrz kabiny. Rusza się czasem o parę milimetrów (tak jakby nie miał siły dociągnąć do końca), czasem w ogóle. Po kilku próbach (najlepiej szybko wciskać przycisk) zamek się w końcu otwiera/zamyka. Dodam, że z kluczyka zamek się otwiera zawsze. Czy wystarczy rozebrać boczek i przeczyścić mechanizm czy już raczej cały zamek z siłownikiem jest do wymiany?

Raczej silownik zdycha wymien go lub doloz rownolegle silownik akcesoryjny

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer