Moja przygoda z Autotesto

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich,
Jeśli nie masz doświdaczenia w zakupie samochodu i szukasz pomocy to przeczytaj tą opinie o firmie autotesto. Firma oferuje rózne pakiety, w tym:
– PAKIET MINI za 389 ZŁ w tym dostaniesz ocena zewnętrzna pojazdu, oględziny wnętrza, jazda próbna.
– PAKIET STANDARD za 489 ZŁ w tym dostaniesz to co w pakecie MINI i dodatkowo oględziny w zaufanym serwisie samochodowym Autotesto.
– PAKIET PRESTIGE za 589 ZŁ
– PAKIET GOLD 689 ZŁ
Wykupiłem pakiet standard w którym najbardziej zależało mi na sprawdzeniu silnika, skrzyni biegów, stanu podwozia samochodu w zaufanym serwisie oraz jak samochód się zachowuje podczas jazdy próbnej. Dodatkowo wykupiłem usługę negocjacji ceny (199 ZŁ) i rezerwacji pojazdu (99 ZŁ), czyli łączna kwota usługi wyniosła 787 ZŁ. Wysłałem do firmy autotesto link z wybranym samochodu i zostałem poinformowany o terminie sprawdzenia za tydzień na co się zgodziłem. Sprawdzenie samohodu odbyło się w terminie i na następny dzięn dostałem raport. Ku mojemu zaskoczeniu z raportu się dowiedziałem ze rzeczozanwca nie był w stanie wykonać jazdy próbnej o której wspominano w zamówionej usłudze. Natomiast mimo wszystko zdecydował się na jazde po placu z prendkością 20km/h. Muszę podkreślić że autotesto umówiło się ze sprzedawcą na jazdę próbną w pełnym zakresie i oględziny w serwisie, natomiast kiedy na miejscu się okazało że jazda próbna i oględziny w serwisie nie są możliwe ze wzgłędu na brak rejestracji samochodu firma podjeła samodzielną decyzje o kontynuacji wykonania usługi PAKIET STANDARD w ograniczonym zakresie bez poinformowania mnie o tym. Czyli wykonali niepełny PAKIET MINI. Rzeczoznawca na podstawie któtkiej jazdy z prędkością 20km/h i niesprawdzonym podwoziem samochodu zraportował o tym że "Niestety trudno powiedzieć jak dokładnie auto zachowuje się podczas jazdy i jaki jest jego stan podwozia ze względu na brak możliwości przeprowadzenia oceny tych elementów.". Czyli tak naprawdę auto nie zostało w pełni sprawdzone, ale rzeczoznawca stwierdził że "W zakresie sprawdzonym nie stwierdzono usterek lub wad dyskwalifikujących auto." ale tak naprawdę nie wiem jak można stwierdzić czy auto jest warte zakupu bez pełnej diagnostyki? Do tej pory nie wiem jaki jest faktyczny stan silnika, podwozia, skrzyni biegów oraz jak auto się zachowuje pod czas jazdy ponieważ nie udało się sprawdzić tych podstawowych rzeczy, które są niezbędne do zakupu samochodu. Pod czas kontaktu z infolinią udało się wyjaśnić niewiele, ponieważ wiedząc że nie uda się przeprowadzić pełnej diagnostyki nie poinformowali mnie o tym i nie zrezygnowali z procesu sprawdzenia tylko podjeli samodzielną decyzje o dalszym ciągu diagnostyki "na oko". W odpowiedzi na moje pytanie konsultant odpowiedział że "my tak działamy". Jeżeli chodzi o zwrot pięniędzy za usługę która defakto nie została wykonana prawidłowo firma zaoferowała zwrot 100 ZŁ "różnicy" za PAKIET STANDARD bo według nich wykonali niepełny PAKIET MINI. Natomiast powinni byli wcale zrezygnować z diagnostyki i przejść do sprawdzenia kolejnego samochodu, jak oferują na stronie. Sprawa została zamknięta ponieważ pracownicy nie uznali mojej reklamacji i w wynniku mam stracony czas, pięniędzy i bezsensowny raport.