Czy to regulator cisnienia paliwa ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakis czas nie jezdzilem na benzynie bo mialem walnieta pompe paliwa ktora w koncu zalozylem. Teraz astra dziwnie sie wkreca na obroty, jak cisne do konca to sie dlawi jakby miala za malo benzynki a jak daje gazu powoli to dochodzi bez wiekszego dlawienia do wyzszych obotow... czy moze byc to regulator cisnienia ?? pompa ma dobre napiecie sprawdzalem...
  
 
Jak długo miałeś pompę odłączoną to mógł się zebrać niezły syf, więc kup VPOWER RACING i kup STP do czyszczenia wtrysków i pojezdzij tak z pół baku tylko na benzynie. Powinno pomóc, ale nigdy nie wiadomo.
  
 
jezdzilem na benzynie jakis czas i nie ma zadnej roznicy .... nic sie nie poprawilo .. a moze pompa paliwa wadliwa ? tylko jak ja sprawdzic czy dobrze pompuje ??
  
 
Aby sprawdzić czy pompa dobrze pompuje trzeba zdjąc wąż z układu i musi przez jakiś czas napompowac jakąś dawke paliwa (chyba 1.2l/min). Przyczyną tez mogą być zczytane błedy komputera.....
  
 
tak ale czy na pewno tyle i w takim czasie hmmm nie ma pewnosci
  
 
Zdjąć przekaźnik pompy paliwa (nie wiem gdzie u ciebie jest ten przekaźnik), zmostkować wtyki (popatrz, na przekaźniku są określone wtyki), pamiętaj, że 15, to jest plus po włączeniu zapłonu. Włącz zapłon, pompa powinna podać 2 litry benzyny na minute, zegarek masz? Ciśnienia na regualtorze ma wynosić 3 bary.
W zależności od układu wtrysku mostkujesz wtyki.
-motronic 30 i 87b
-multec 30 i 87
Ty pownieneś mieć motronic 1.5. Jasne? Powodzenia

No i jeszcze się trochę popastwię. Jak byś miał problem z gasem to wal do Gregregre, on się zna na instalce gazowej, hehe.



[ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2004-03-25 19:33:49 ]
  
 
z tym pompa sobie poradze ale cisnienia nie mam jak zmierzyc..
no ale najpier pompe sprawdze ..
  
 
Witam,
Na listwie wtryskowej od strony silnika po lewej stronie masz zaworek, który służy do sprawdzania ciśnienia. Manometr (0-6bar)można kupić za pare zł do tego przewód kalamitowy (chyba tak to się nazywa) + nakrętka. Całkowity koszt poniżej 50zł. Sprawdzone rozwiązanie.


W związku z tym tematem mam jeszcze pytanko.
Mam silnik c20xe, regulator paliwa jest do 3bar i jak wiadomo sterowany jest podciśnieniem z kolektora ssącego. Czy ktoś wie jak powinien wyglądać stosunek ciśnienia paliwa do podciśnienia sterującego. Dodam, że na wolnych obrotach ma podciśnienie 0,7bar natomiast ciśnienie paliwa wynosi 2bar. Dopiero zwiększając sygnał sterujący na + 0,2 doszedłem do ok. 2,8bar. W praktyce max mam -0,1bar na sterowaiu a paliwo 2,5bar.
Czy to tak ma być, czy padł regulator??????
  
 
Szybki skoro ci ladnie pracuje silnik to tak musi byc
  
 
Właśnie chodzi o to, że cosik niedomaga.
Przy wyższych prędkościach jakiś taki ....... niemrawy się zrobił.
Gaz w podłogę = jakieś tam przyśpieszenie, ale w momencie, gdy trochę popuszczę przyśpieszenie się poprawia i to wyraźnie.
Mi wygląda to na zbyt ubogą mieszankę a wiadomo, co ona robi z silnikiem.
A może ktoś w Bydgoszczy lub okolicy ma taki silnik (c20xe). Chętnie podpiąłbym zegary na momencik, aby sprawdzić.
  
 
tak ja mam podobne objawy tylko bardziej nasilone
  
 
Cóż, było minęło.

[ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2004-06-01 14:14:57 ]
  
 
Cytat:
W orginale jak wiadomo ciśnienie na regualtorze jest stale i wynosi 3 bary



Skoro tak to po co przwód od kolektora ssącego do regulatora ciś paliwa.
Cytat:
Wiedząć że jedna z danych jaką ma jest stała...


No włąśnie nie. Jest zależna od otwarcia przepustnicy (+- jak ktoś sprawdzał to wie o czym mówie)
Po przeprowadzonych próbach na dzień dzisiejszy pytanie moje brzmi: Czy regulator powinien utrzymywać 3 bar przy normalnej pracy a w momencie przyśpieszania troche je zwiększyć czy 3bar to max ciśnienie jakie jest w stanie dać?
  
 
Sorki coś mi nie wyszło!


[ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2004-06-01 17:12:40 ]