forum klubowedołącz do klubulista klubowiczówauta klubowiczowclub assistance
  

Yaris - No.2 w badaniu zorganizowanym przez Top Gear

Szukaj na forum: 
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
1 2»
 Autor 
 2004-03-25 21:21:32

W niezależnym badaniu zadowolenia użytkowników nowych samochodów prowadzonym przez BBC Top Gear Yaris zajął 2 miejsce po ... Jaguar XJ !!!

The Top 10...
(Model: score - overall ranking)

1: Jaguar XJ Series - 90.9
2: Toyota Yaris - 90.5
3: Skoda Octavia - 90.4
4: Lexus IS200 - 90.2
5: Honda S2000 - 89.8
6: Mazda MX-5 - 88.9
7: Toyota Celica (new) - 88.4
8: BMW Z3 - 88.3
9: Mazda 323 - 88.1
10: Subaru Legacy - 88.1

tu macie link

http://www.bbc.co.uk/topgear/prog16/survey.shtml

To jest coś!!!!

Pozdr

2005-01-28 13:02
  
 
 2004-03-25 21:24:36

Jaguar XJ, Yaris - ludzie wiedzą co dobre
2004-06-22 10:53
  
 
 2004-03-25 21:36:26

małe sprostowanko, to badanie dotyczyło zadowolenia ale posiadaczy 2-3 letnich samochodów, tak czy inaczej jest to kolejny dowód na to że wyniki publikowane przez TUV, ADAC, ENCAP czy wielu innych pokrywa się.
Toyota Yaris jest najmniej awaryjnym autem świata w historii motoryzacji. Mam nadzieję, że już niedługo znajdzie sie godny następca, mam nadzieję również że będzie to japończyk, ale jeśli ma to być Yaris II to pod warunkiem że nie będzie wyglądał tak jak koncept który teraz jest znany
2004-07-09 23:22
  
 
 2004-03-25 22:39:27

Nic nie zmienia z wygladau - nic szokowatego tak jak megane czy Nissan Micra - to nie mozliwe! Toyota od dawna prowadzi polityke ze wszystkie ich auta do siebie sa podobne. Co dopiero wprowadzili Avensisa i Corolke i juz chca to zmieniac? Nie wydaje mnie sie - a pozatym w tym wygladazie Yaris na pewno bedize trwal jeszcze dlugo.
 
  
 
 2004-03-25 22:52:13

Cytat:
2004-03-25 22:39:27, El_Chueco pisze:
w tym wygladazie Yaris na pewno bedize trwal jeszcze dlugo.



góra rok lub 2 lata ze wkaaniem na to pierwsze, yaris ma swoje lata i w 2005 lub 2006 na rynek musi wejść następca

cykl życia konstrukcji to ok. 6 na przykłądzie yaris:
- start (1999)
- 3-4 lata produkcji
- FL (2003)
- 2-3 lata produkcji
- nowy model (2005-2006?)

i zaczynamy nowe kółko
2006-06-27 11:31
  
 
 2004-03-25 23:01:41

Hmm szczerze nie moge sie z toba zgodzic - bo jak widzisz konstrukcja - nie zmieniona istnieje na rynku juz od '99 - przeszlo delikatny FL - ale to wszystko - szczerze mowiac - japonczycy gdyby nagle zerwali z produkcja tego autka i zastapieniem go calkiem nowym modelem - byla by to przesada. Yaris sprzedaje sie jak cieple buleczki - gdy sie wprowadzi nowy produkt czesc klientow moze przejs do konkurencji. Prawa Popytu i podazy tak mowia - (tak mnie sie wydaje) ze nie nalezy zmieniac produkcji gdy sprzedaz wyrobu istnieje na wysokim poziomie.
 
  
 
 2004-03-25 23:18:48

Cytat:
2004-03-25 23:01:41, El_Chueco pisze:
Hmm szczerze nie moge sie z toba zgodzic - bo jak widzisz konstrukcja - nie zmieniona istnieje na rynku juz od '99



i to jest problem - yaris jest rowieśnikiem punto II, fabii, 206 i clio II

vw, seat, citroen, nissan, mazda w ciągu ostatniego roku wprowadzili nowe modele teraz kolej na resztę

w ciągu najbliższych 2 lat pojawia się nowe modele tych aut - stary yaris nie wytrzyma wtedy konkurencji z zupełnie nowymi modelami

czasy gdy auto tłukło się przez 10-20 lat już dawno mineły, zresztą sama toyota nie trzyma na rynku jednego modelu dłużej niż 6 lat (corolla, ave)
2006-06-27 11:31
  
 
 2004-03-25 23:27:53

Coz......ja mysle ze ten FL mial na celu przedluzenie zywotnosci Yarisa w tej postaci o kolejne minimum 3 lata
 
  
 
 2004-03-25 23:57:26

Wg mnie model się musi zmienić ale ja uważam jak BigMan że za rok max 2 lata się zmieni. Musi przejść duże zmiany stylistyczne bo Yarisów jest za dużo i mimo swej pozycji zaczyna się przejadać klientom. A model stary i po FL są w gruncie rzeczy taki same
2008-04-15 11:00
  
 
 2004-03-26 10:20:27

Nowy Yaris ma się pojawić w 2005 roku. Może na początku, może pod koniec, może narazie tylko w Japonii, może a Europie, ale w 2005.
2008-02-01 21:00
  
 
 2004-03-26 10:50:09

Na 2005 rok jest planowane wprowadzenie na rynek następcy puga 106, który powstanie dzięki współpracy Toyoty i Citroena (PSA). Kto wie, może z tego wyjdzie też następca Yarisa.
Mała wzmianka o współpracy Toyoty i Citroena była już na naszym forum, ale troszkę informacji jest też tutaj: http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/index.php/5075

A tak wogóle to to zestawienie TopGear już było w innym wątku...
2016-12-05 08:57
  
 
 2004-03-26 14:19:21

Pewnie wiecie ale "Yaris" znaczy po japońsku "mały samochód"
2005-09-13 14:20
  
 
 2004-03-26 14:26:43

Cytat:
2004-03-26 14:19:21, Hicks pisze:
Pewnie wiecie ale "Yaris" znaczy po japońsku "mały samochód"



Z tego co wiem, nazwa Yaris nie ma żadnego znaczenia w żadnym języku, nawiązuje jedynie swym brzmieniem do języka greckiego. Taki mały ukłon w stronę projektanta Yarisa - Greka. Nie znalazłem nigdy w sieci innego wytłumaczenia, skąd masz tą informację?

Poza tym w Japonii nie ma modelu o nazwie Yaris, tam jest inna nazwa, co w sumie miałyby sens gdyby Twoja wiadomość okazała się prawdziwa
2008-02-01 21:00
  
 
 2004-03-26 14:43:59

Powiedzał mi to taksiarz, entuzjasta i kolekcjoner nazw i marek samochodów.
Toyota jest ponoć jest od Toyody - nazwiska gościa który rozkręcił ten biznes. Ale Toyoda znaczy chyba coś głupiego więc była mała zmiana.
2005-09-13 14:20
  
 
 2004-03-26 14:56:43

Cytat:
2004-03-26 14:43:59, Hicks pisze:
Powiedzał mi to taksiarz, entuzjasta i kolekcjoner nazw i marek samochodów.
Toyota jest ponoć jest od Toyody - nazwiska gościa który rozkręcił ten biznes. Ale Toyoda znaczy chyba coś głupiego więc była mała zmiana.



Niezły bajarz z tego taksówkarza

Toyoda to nazwisko założyciela firmy Sakichi Toyoda, urodzonego w 1867 roku "Japońskiego Króla Wynalazków" oraz jego rodziny kierującej firmą przez wiele lat.

Nazwa "Toyota", która pojawiła się w 1936 roku, była efektem konkursu ogłoszonego przez Kiichiro Toyodę. Wygrał pomysł, aby "Toyoda" pisać nie – jak dotąd – w pochodzącym z Chin piśmie kanji, ale pismem katakana, w którym w Japonii pisane są nazwy obce, a także wyrazy dźwiękonaśladowcze. Przy tej zmianie i po zastąpieniu "d" przez "t" słowo "toyota" zapisywane jest ośmioma pociągnięciami pędzla. A ósemka to w Japonii szczęśliwa liczba.

2008-02-01 21:00
  
 
 2004-03-26 15:51:46

To wyjaśnia uśmiechnięte gęby driverów jeżdżących toyotami
2005-09-13 14:20
  
 
 2004-03-26 16:00:15

!!!KRZYKLIWIE I SPONTANICZNIE "WLK DZIEKI ZA 2MIEJSCE"!!!



[ wiadomość edytowana przez: Wujek84 dnia 2004-03-26 16:01:23 ]
2004-03-26 19:24
  
 
 2004-03-29 17:32:10

siemanko!!piszecie tu coś o top gear zaje.....program oglądam regularnie ale jakiś czas temu zle potraktowali lexusa ale ogulnie poczucie humoru jest oka zwłaszcza jak jadą ostro po autach niemieckich np. w ostatnim programie załatwili opla corse))))))aż miło)))lubie gości
2004-06-27 21:17
  
 
 2004-03-29 17:50:24

skull male sprostowanie bo az mnie w oczy razi... ogólnie sie pisze przez "ó" !
A strasznie potraktowali Lexusa SC430 - tak dla dopelnienia informacji
2005-12-22 22:15
  
 
 2004-03-29 17:53:25

OT
Podajcie model którego nie potraktowali strasznie w Top Gear i przeciętny kierowca jest w stanie (finansowym) go kupić
2008-02-01 21:00