[S] 126p przekładnia kierownicza BIS kompletny zestaw

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprzedam używaną przekładnię kierowniczą listwową z Fiata 126p BIS wraz ze wszystkimi elementami dodatkowymi, niezbędnymi do jej zamontowania zamiast przekładni ślimakowej (czyli standardowej we wszystkich starszych Fiatach 126p), za wyjątkiem nakrętek, które powinno się zawsze montować nowe z wkładką samohamowną. Zaletą tego rozwiązania, zamiast starszego powszechnie spotykanego, jest mniejsza ilość miejsc, w których z upływem czasu może powstać luz na wskutek zużycia, jak również potrzeba mniej siły do obracania kierownicą.

Lista części, które wchodzą w skład oferty:
- przekładnia kierownicza,
- adapter do mocowania przekładni,
- obejmy,
- końcówki drążków kierowniczych,
- drążek kolumny kierowniczej z przegubami (jest dłuższy),
- pedał hamulca i sprzęgła (są inaczej wyprofilowane, ze względu na dłuższy drążek).

Drobne mankamenty:
- Obejma gumowa po stronie lewej (kierowcy) ma część gumową dorobioną z elastycznego materiału, nie jest to profesjonalne rozwiązanie, zaleca się wymianę obejmy na oryginalną gumową, niestety takowej nie posiadam.
- Jedna z końcówek drążka ma zerwane dwa ostatnie zwoje gwintu, należy odciąć zerwaną część gwintu, lub wymienić całą końcówkę.
- Pedały mają zużyte gumowe nakładki, należy przełożyć nakładki ze swoich starych pedałów przy montażu, jeżeli ma się je w lepszym stanie.
- Wspornik pedałów od strony pompy hamulcowej ma zniszczony lakier, ze względu na wyciek płynu hamulcowego.

Wszystkie oferowane części są oryginalne z Fiata 126p BIS, za wyjątkiem adaptera, który zakupiłem kiedyś jako nowy w "Budowa Swapów". Na stronie internetowej Budowa Swapów jest również zawarty opis jak dokonać wymiany przekładni: http://www.budowaswapow.com/index.php?id=inst/mag/mag
Moje uwagi do opisu: oryginalnego drążka z przegubami nie trzeba przerabiać, ponieważ zestaw części z tego ogłoszenia, takowy drążek już zawiera. Należy również pamiętać by przy montażu drążka poluzować nakrętkę koła kierownicy, a później ją dociągnąć. Ponadto nie jest wspomniane o wymianie pedałów. Tą czynność polecam wykonać po zdjęciu starej przekładni, a przed montażem nowej, wtedy jest najlepszy dostęp do nakrętek które ją trzymają.

Zdjęcia:
http://www.wrzucajfotki.pl/di-C421DNJM.jpg
http://www.wrzucajfotki.pl/di-CNC1RKTQ.jpg
http://www.wrzucajfotki.pl/di-18U0BBIF.jpg
http://www.wrzucajfotki.pl/di-1KBOY3JW.jpg
http://www.wrzucajfotki.pl/di-Q92R97L7.jpg
http://www.wrzucajfotki.pl/di-SATE4TVJ.jpg
http://www.wrzucajfotki.pl/di-OUBETEYQ.jpg

Cena: 280,00 PLN za cały zestaw części, na chwilę obecną brak możliwości kupowania pojedynczych części.
Dostawa towaru na terenie Opola gratis. Możliwy do dogadania odbiór w Strzelcach Opolskich lub Kędzierzynie-Koźlu w wybrane dni. Koszt wysyłki kurierem w dowolne miejsce na terenie Polski 20,00 PLN, w tej opcji płatność możliwa tylko przedpłatą na konto. Przy odbiorze osobistym można gotówką.

Opcje dodatkowe: Za dopłatą 17,00 PLN mogę dorzucić jedną NOWĄ końcówkę drążka kierowniczego. Za dopłatą 30,00 PLN mogę dorzucić dwie NOWE końcówki drążków kierowniczych. Oferta łączy się tylko z zakupem zestawu części, normalnie końcówki są droższe. Na końcówki (i tylko na nie) mogę wystawić fakturę VAT.

Kontakt:
- prywatna wiadomość,
- e-mail monika.felgi@yahoo.pl
- telefon +48 515831980 (chętnie sms)
  
 
Sprzedane.