MotoNews.plWitaj w MotoNews.pl | zaloguj się  
Motoryzacja bliżej Ciebie 
Samochody, motoryzacja, opinie

Abarth  Alfa Romeo  Aston Martin  Audi  Bentley  BMW  Bugatti  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Dodge  Ferrari  Fiat  Ford
Honda  Hyundai  Infiniti  Jaguar  Jeep  Kia  Lamborghini  Lancia  Land Rover  Lexus  Lotus  Maserati  Mazda  McLaren  Mercedes-Benz  Mini
Mitsubishi  Nissan  Opel  Pagani  Peugeot  Porsche  Renault  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volkswagen  Volvo
Hyundai

wiadomościopinie kierowcówgaleria zdjęćceny nowych aut


Nowości Hyundaia na salonie we Frankfurcie



Nowości Hyundaia na salonie we Frankfurcie   19.09.2005 Firma Hyundai wciąż unowocześnia dotychczasowe modele przeznaczone dla klientów w Europie. Jednocześnie Hyundai bada niszowe segmenty na rynku samochodowym, który staje się coraz bardziej zróżnicowany ...


Kontynuując siedem lat szybkiego rozwoju i sukcesów na rynku europejskim firma Hyundai wciąż unowocześnia dotychczasowe modele przeznaczone dla klientów w Europie. Jednocześnie Hyundai bada niszowe segmenty na rynku samochodowym, który staje się coraz bardziej zróżnicowany.
Od premiery w Genewie w 2002 roku Getz okazał się międzynarodowym sukcesem. Sprzedano ponad 550,000 sztuk tego modelu Hyundaia, z czego aż 266,000 w Europie.
Zaprojektowany w prawdziwie europejskim stylu nowy Getz ma szansę stać się jednym z najlepiej sprzedających się modeli Hyundaia. Ogólne zmiany obejmują nową linię przodu i tyłu pojazdu, dynamicznie przeprojektowane wnętrze i zwiększony poziom bezpieczeństwa. Cztery zupełnie nowe wersje silnikowe, ulepszona skrzynia biegów i dźwignia w silnikach wysokoprężnych to tylko niektóre z technicznych nowości.
Nowości Hyundaia na salonie we Frankfurcie Nastąpiła poprawa w zakresie bezpieczeństwa - po raz pierwszy w tym modelu dostępny jest elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESP), jak również poduszka powietrzna z dezaktywacją po stronie pasażera i aktywne zagłówki na przednich siedzeniach. Zoptymalizowano też ochronę przed skutkami uderzenia z boku.
Z perspektywy europejskiej największą nowością jest nowy diesel 1.5 VGT. Silnik ten współpracuje z manualną skrzynią biegów, ze zmienionym schematem włączania biegu wstecznego i dostępny jest w dwóch wersjach w zakresie mocy: 110 KM / 240 Nm i 88 KM / 220 Nm. Obie pochwalić się mogą zmienną geometrią turbin, a wewnętrzne badania koncernu wykazały, iż zużycie paliwa jest w nich mniejsze o 9% w stosunku do dotychczas eksploatowanego silnika o pojemności 1.5 l.
Benzynowe silniki o pojemności 1.4 i 1.6 l są milowym krokiem Hyundaia w zakresie ochrony środowiska i techniki jednostek napędowych. 4-cylindrowa jednostka z układem rozrządu (DOHC) i systemem kontroli zmiennych faz rozrządu (CVVT) daje w wersji 1.4 moc 95 KM przy 6000 obr/min i maksymalny moment obrotowy o wartości 125,5 Nm przy 3200 obr/min. Sportowa wersja 1.6 osiąga 106 KM przy 5800 obr/min i maksymalny moment obrotowy o wartości 144,2 Nm przy 3200 obr/min. Bez zmian pozostaje jednostka napędowa o najmniejszej pojemności 1.1 l i mocy 65 KM. Wszystkie aktualnie produkowane silniki Hyundaia spełniają normę czystości spalin Euro 4.
Nowości Hyundaia na salonie we Frankfurcie Accent SR - został opracowany przez Hyundai Design Team w centrum badawczo-rozwojowym w Namyang jako całkiem nowy sportowy samochód koncepcyjny segmentu C. Ten 3-drzwiowy hatchback prezentuje liczne zabiegi stylistyczno-projektowe, które znajdą odzwierciedlenie w wyglądzie nowej generacji Hyundaia Accenta debiutującego w przyszłym roku.
Portico - zaprojektowany przez Hyundai Advanced Design Team w centrum projektowym w Południowej Korei, Portico zalicza się do jednego z nowych segmentów rynku, których Hyundai wciąż poszukuje - w tym wypadku segmentu samochodów służących do transportu rodzinnego. Portico nie jest ani sedanem, ani autem typu MPV, jednak zawiera w sobie cechy obydwu. Kluczową jego cechą jest połączenia przestronnego wnętrza w kabinie pasażerskiej i części ładunkowej ze sportowymi właściwościami jezdnymi.

Źródło: Hyundai




strona głównaredakcjaforum samochodowekontakt z namireklama

Copyright © 1999-2014 MotoNews.pl
Warunki korzystania z serwisu