Największa w historii akcja serwisowa Mazdy

Największa w historii akcja serwisowa Mazdy05.06.2007
Japoński producent wezwie do serwisu 287 987 właścicieli modeli Demio i Verisa wyprodukowanych na rodzimym rynku. W tych dwóch modelach wyprodukowanych pomiędzy czerwcem 2002 a lipcem 2007 stwierdzono ...

Japoński producent wezwie do serwisu 287 987 właścicieli modeli Demio i Verisa wyprodukowanych na rodzimym rynku.

W tych dwóch modelach wyprodukowanych pomiędzy czerwcem 2002 a lipcem 2007 stwierdzono poważne usterki mechanizmu sprzęgła i sprężyn śrubowych zawieszenia. W oficjalnym oświadczeniu przedstawiciela Mazdy Aya Takahashi czytamy, że to największa akcja serwisowa w Japonii od 1994 roku, czyli od momentu kiedy prowadzone są tego typu statystyki.

Poprzedni "rekord" Mazdy to ponad 162 tysiące wadliwych aut, w których wykryto usterki w marcu 2004 roku. Oprócz prawie 288 tysięcy "zainfekowanych" Mazd Demio i Verisa sprzedanych w Japonii, podobne usterki dotyczyć mogą kolejnych 25 559 egzemplarzy Mazdy 2 sprzedawanych w Australii, Nowej Zelandii, Singapurze i Hong Kongu.

Źródło: CarScoop, Informacja Moto Target