Ognisto-pomarańczowe Alpine już w katowickim salonie

Ognisto-pomarańczowe Alpine już w katowickim salonie09.04.2022
Trzystu konny silnik, 4,2 sekundy do setki i wyjątkowe, ognisto-pomarańczowe nadwozie z dachem w kolorze głębokiej czerni - tylko w katowickim salonie Alpine można podziwiać najnowszą wersję Alpine A110 S.

Trzystu konny silnik, 4,2 sekundy do setki i wyjątkowe, ognisto-pomarańczowe nadwozie z dachem w kolorze głębokiej czerni - katowicki salon Alpine, to jedyne miejsce w Polsce, gdzie można podziwiać najnowszą wersję Alpine A110 S. W gamie nowości francuskiego producenta znalazły się także dwa inne modele - A110 w wersji Berlinette i A110 GT. W życiu każdej szanującej się marki nadchodzi czas zmian. Udoskonalenia w odniesieniu do Alpine nigdy nie odbierają marce „pazura”, wręcz przeciwnie – podkreślają tradycję, styl i charakter tych francuskich samochodów ze sportową duszą.

- Alpine nie stoi w miejscu, swoją najnowszą gamą A110 udowadnia, że idąc z duchem czasu nie traci ani grama swojego ponadczasowego charakteru. Trzy nowe wersje, to trzy różne koncepcje, udoskonalony system multimedialny, nowe elementy wyposażenia i bardziej precyzyjna kalibracja silnika – mówi Mateusz Widuch, marketing manager Alpine Katowice.
Alpine

Od premiery Alpine z 2017 r. pojawiło się wiele wersji A110, trzy prezentowane właśnie nowe koncepcje samochodu, dowodzą zasadności tej ewolucji. Dziś, zgodnie z tą zasadą Alpine prezentuje: nową wersję A110, nawiązującą do legendarnej Berlinette, nowe A110 GT, czyli Gran Turismo i wreszcie najbardziej sportowy z nich - model A110 S.

Wszystkie trzy wersje mają oczywiście typowe dla marki Alpine i kochane przez jej miłośników cechy – to lekkie, zwrotne auta, napędzane 4-cyindrowym silnikiem 1,8 turbo, wyposażone w siedmiostopniową, automatyczną skrzynię biegów, w podwójne mokre sprzęgło i sportowy design. Łączy je bardzo wiele, ale mają zdecydowanie odmienny charakter. Choć każdy z modeli jest prawdziwym Alpine, to oferuje użytkownikowi inny rodzaj przyjemności z jazdy.

Alpine A110 jest „bramą do świata Alpine”, kluczowym modelem marki. Zawieszenie w wersji A110 w połączeniu z silnikiem o mocy 252 KM zapewnia przyjemność jazdy, która przypomina czasy Berlinette. Precyzyjne i lekkie A110 jest niezwykle dynamiczne w każdej sytuacji.

Alpine

Alpine A110 jest mistrzem zwrotności i dynamiki dzięki optymalnemu rozłożeniu masy (44% na przód i 56% na tył, centralnie umieszczony silnik) i lekkości (masa własna 1 102 kg). Wyposażone jest w zawieszenie Alpine i kubełkowe fotele Sabelt Sport, niezwykle efektywne i przewidywalne w swym zachowaniu, A110 zapewnia użytkownikom czystą przyjemność z jazdy w każdej sytuacji.

Alpine A110 GT to sportowe coupé Gran Turismo. Silnik o mocy 300 koni z zawieszeniem „Alpine”, to idealne połączenie osiągów i komfortu. To sportowe auto idealnie sprawdzi się zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i w dalekich podróżach. Rozpoznawalne dzięki premierowemu kolorowi nadwozia (Szary Tonnerre) oraz oznaczeniu „GT” umieszczonemu z tyłu nadwozia i na progach drzwi. Nowe A110 GT stanowi perfekcyjne połączenie wysokich osiągów i elegancji dzięki zawieszeniu „Alpine” i silnikowi o mocy 300 KM.

GT charakteryzuje czysta linia nadwozia, wyrafinowane wnętrze i perfekcyjne działanie podzespołów mechanicznych. Wyposażenie standardowe obejmuje system Park Assist (wspomaganie parkowania przodem i tyłem i kamera cofania) oraz skórzane fotele Comfort z regulacją w 6 płaszczyznach.

Nowe Alpine A110 S to najwyższa wersja w gamie, w której nacisk położony jest na osiągi. Sportowe zawieszenie pozwala w pełni wykorzystać potencjał silnika o mocy 300 KM. Sportowe w każdym calu, może być wyposażone w opony typu semi-slick i pakiet Aero, który z pewnością zachwyci kierowców ceniących precyzję, szczególnie na torze. Model jest oznaczone literą S z tyłu i na progach drzwi. Dzięki bezkompromisowej konfiguracji 300-konnego silnika, zawieszenia, hamulców, układu wydechowego i sportowych foteli - zapewnia intensywnie sportowe doznania z jazdy. Samochód może być opcjonalnie wyposażony w karbonowe akcesoria poprawiające aerodynamikę lub ekskluzywne, dwukolorowe ognisto-pomarańczowe nadwozie z dachem w kolorze głębokiej czerni.

Alpine

A110 w skrócie:

  • Moc 252 KM
  • Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,5 s
  • 320 Nm momentu obrotowego dostępnego w zakresie od 2 000 do 4 800 obr./min
  • Zawieszenie „Alpine” - przednie i tylne zawieszenie z podwójnymi trójkątnymi wahaczami
  • Masa własna samochodu gotowego do jazdy od 1 102 do 1 140 kg
  • Wyjątkowo efektywny układ hamulcowy Brembo, dwuelementowe przednie i tylne tarcze hamulcowe o średnicy 296 mm z zaciskami w kolorze antracytowym
  • Obręcze kół 17” w kolorze aluminiowej szarości
  • Opony Michelin Pilot Sport 4 w rozmiarze 205/45 R17 z przodu i 235/45 R17 z tyłu
  • Fotele Sabelt Sport z regulacją w 2 kierunkach, wykończone tapicerką ze skóry łączonej z mikrofibry w kolorze czarnym z szarymi przeszyciami

Nowe A110 GT w skrócie:

  • Moc 300 KM
  • Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,2 s
  • 340 Nm momentu obrotowego dostępnego w zakresie od 2 400 do 6 000 obr./min
  • Zawieszenie „Alpine” oraz przednie i tylne zawieszenie z podwójnymi trójkątnymi wahaczami
  • Masa własna samochodu gotowego do jazdy od 1 119 do 1 140 kg
  • Sportowy układ wydechowy
  • Wyjątkowo efektywny układ hamulcowy Brembo, dwuelementowe przednie i tylne tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z niebieskimi zaciskami
  • Obręcze kół „Legende” 18” w kolorze diamentowanej czerni
  • Opony Michelin Pilot Sport 4 w rozmiarze 205/40 R18 z przodu i 235/40 R18 z tyłu
  • Fotele Comfort z regulacją w 6 płaszczyznach, wykończone skórzaną tapicerką w kolorze czarnym lub brązowym z niebieskimi przeszyciami

Nowe Alpine A110 S w skrócie:

  • Moc 300 KM
  • Stosunek masy do mocy 3,7 kg/KM
  • Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,2 s
  • 340 Nm momentu obrotowego dostępnego w zakresie od 2 400 do 6 000 obr./min
  • Maksymalna prędkość zwiększona do 275 km/h
  • Sportowy układ jezdny: sprężyny i stabilizatory poprzeczne o zmienionej charakterystyce, specyficzna geometria zawieszenia, sztywniejsze o 50% sprężyny śrubowe i amortyzatory o odpowiednio dobranych nastawach, wydrążone dla zmniejszenia masy samochodu i o 100% sztywniejsze stabilizatory poprzeczne, zmniejszony o 4 mm prześwit i hydrauliczne ograniczniki amortyzatorów odpowiednio skalibrowane dla zapewnienia optymalnej stabilizacji nadwozia
  • Masa własna samochodu gotowego do jazdy od 1 102 do 1 140 kg
  • Sportowy układ wydechowy
  • Wyjątkowo efektywny układ hamulcowy Brembo, dwuelementowe przednie i tylne tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z pomarańczowymi zaciskami
  • Czarne błyszczące obręcze kół GT Race 18”
  • Opony Michelin Pilot Sport 4 w rozmiarze 215/40 R18 z przodu i 245/40 R18 z tyłu
  • Sportowe, regulowane w 2 kierunkach fotele Sabelt o lżejszej konstrukcji, wykończone tapicerką ze skóry łączonej z mikrofibrą, z pomarańczowymi przeszyciami

Źródło: Warsaw Public Relations