Cena katalogowa brutto: 159 100 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy BYD Seal 6 DM-i Touring Boost z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 1,5 Super DM Hybrid (183 KM). Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu kombi, wyposażone w ładowany z gniazdka napęd hybrydowy typu plug-in (silnik benzynowy współpracujący z silnikiem elektrycznym) o łącznej mocy systemowej wynoszącej 183 KM (emisja dwutlenku węgla na poziomie 60 g/km). Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu BYD Seal 6 DM-i Touring
| na rynku od | 09.2025 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | D (średnia) |
| grupa | executive car |
| typ nadwozia | Kombi 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R4 |
| norma emisji spalin | Euro 6e-bis 36EB |
| emisja CO2 | 60 g/km |
| pojemność silnika | 1498 cm3 |
| typ hybrydy | PHEV (plug-in hybrid) |
| łączna moc systemowa | 183 KM |
| moc silnika spalinowego | 98 KM |
| moment obr. silnika sp. | 122 Nm |
| moc silnika elektr. | 197 KM |
| moment obr. silnika el. | 300 Nm |
| pojemność baterii netto | 10,08 kWh |
| rodzaj napędu | FWD |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 180 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 8,9 s |
| cykl mieszany (WLTP) | 4,8 l/100km |
| cykl niski (WLTP) | 3,5 l/100km |
| cykl średni (WLTP) | 4,5 l/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 4,4 l/100km |
| zbiornik paliwa | 65,00 l |
| pojemność bagażnika | 675 / 1535 l |
| średnica zawracania | 11,00 m |
| rozstaw osi | 2790 mm |
| długość | 4840 mm |
| szerokość | 1875 mm |
| szerokość z lusterkami | 2102 mm |
| wysokość | 1505 mm |
| masa własna | 1710 kg |
| maks. masa całkowita | 2145 kg |
| ładowność | 435 kg |
| obciążenie dachu | do 75 kg |
| przyczepa niehamowana | do 750 kg |
| rozmiar opon | R17 |