Cena katalogowa brutto: 128 000 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy Peugeot 308 Style z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 1,2 Hybrid (136 KM) e-DSC6. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu hatchback, wyposażone w silnik benzynowy wspomagany układem miękkiej hybrydy (mild hybrid) i dostarczający moc rzędu 136 KM oraz moment obrotowy o wartości 230 Nm przy 1750 obr/min (emisja dwutlenku węgla na poziomie 112 g/km). Samochód wyposażony jest w dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Peugeot 308
| na rynku od | 11.2024 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | C (niższa średnia) |
| grupa | compact car |
| typ nadwozia | Hatchback 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R3 Turbo |
| norma emisji spalin | Euro 6e 36EA |
| emisja CO2 | 112 g/km |
| pojemność silnika | 1199 cm3 |
| typ hybrydy | MHEV (mild hybrid) |
| łączna moc systemowa | 136 KM |
| łączny moment obr. | 230 Nm |
| moc silnika elektr. | 21 KM |
| moment obr. silnika el. | 51 Nm |
| rodzaj napędu | FWD |
| skrzynia biegów | Automatyczna dwusprzęgłowa |
| prędkość maksymalna | 210 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 9,0 s |
| poziom hałasu | 68 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 5,0 l/100km |
| cykl niski (WLTP) | 4,7 l/100km |
| cykl średni (WLTP) | 4,9 l/100km |
| cykl wysoki (WLTP) | 4,4 l/100km |
| cykl bardzo wysoki (WLTP) | 5,7 l/100km |
| zbiornik paliwa | 52,00 l |
| pojemność bagażnika | 361 / 1271 l |
| średnica zawracania | 10,50 m |
| rozstaw osi | 2675 mm |
| długość | 4367 mm |
| szerokość | 1852 mm |
| szerokość z lusterkami | 2062 mm |
| wysokość | 1441 mm |
| masa własna | 1450 kg |
| maks. masa całkowita | 1960 kg |
| maks. masa zestawu | 3110 kg |
| ładowność | 510 kg |
| obciążenie dachu | do 85 kg |
| obciążenie pionowe haka | do 70 kg |
| przyczepa hamowana | do 1150 kg |
| przyczepa niehamowana | do 720 kg |
| rozmiar opon | 205/55 R16V |