Cena katalogowa brutto: 238 000 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy DS No4 Etoile Nappa z roku modelowego 2025 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 1,6 Plug In Hybrid (225 KM) A7 eDCT. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu hatchback, wyposażone w ładowany z gniazdka napęd hybrydowy typu plug-in (silnik benzynowy współpracujący z silnikiem elektrycznym) o łącznej mocy systemowej wynoszącej 225 KM oraz momencie obrotowym o wartości 360 Nm przy 1750 obr/min (emisja dwutlenku węgla na poziomie 60 g/km). Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów.
| na rynku od | 06.2025 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | C (niższa średnia) |
| grupa | compact car |
| typ nadwozia | Hatchback 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 5 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R4 Turbo |
| norma emisji spalin | Euro 6e-bis 36EB |
| emisja CO2 | 60 g/km |
| pojemność silnika | 1598 cm3 |
| typ hybrydy | PHEV (plug-in hybrid) |
| łączna moc systemowa | 225 KM |
| łączny moment obr. | 360 Nm |
| moc silnika spalinowego | 180 KM |
| moment obr. silnika sp. | 300 Nm |
| moc silnika elektr. | 125 KM |
| pojemność baterii | 17,2 kWh |
| pojemność baterii netto | 14,6 kWh |
| zasięg WLTP w trybie EV | 77-93 km |
| rodzaj napędu | FWD |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 233 km/h |
|---|---|
| prędkość maks. w trybie EV | 135 km/h |
| 0-100 km/h | 7,4 s |
| poziom hałasu | 66 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 3,0 l/100km |
| cykl mieszany EV (WLTP) | 13,2 kWh/100km |
| zbiornik paliwa | 40,00 l |
| pojemność bagażnika | 360 / 1220 l |
| średnica zawracania | 10,82 m |
| rozstaw osi | 2675 mm |
| długość | 4400 mm |
| szerokość | 1866 mm |
| szerokość z lusterkami | 2061 mm |
| wysokość | 1490 mm |
| prześwit | 189 mm |
| masa własna | 1693 kg |
| maks. masa całkowita | 2200 kg |
| maks. masa zestawu | 3500 kg |
| ładowność | 507 kg |
| przyczepa hamowana | do 1300 kg |
| przyczepa niehamowana | do 600 kg |
| rozmiar opon | 205/55 R19 V |