Cena katalogowa brutto: 200 270 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy Ford Explorer EV Extended Range Premium z roku modelowego 2025 z elektrycznym, bezemisyjnym zespołem napędowym w wariancie (286 KM | 77 kWh) RWD. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu SUV, wyposażone w silnik elektryczny dostarczający moc rzędu 286 KM oraz 545 Nm momentu obrotowego. Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Ford Explorer EV
| na rynku od | 08.2024 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2025 |
| segment (klasa) | D (średnia) |
| grupa | mid-size SUV |
| typ nadwozia | SUV 5 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 5 / 5 |
| silnik | Elektryczny |
| emisja CO2 | 0 g/km |
| łączna moc systemowa | 286 KM |
| łączny moment obr. | 545 Nm |
| pojemność baterii | 82 kWh |
| pojemność baterii netto | 77 kWh |
| zasięg WLTP | 576 km |
| rodzaj napędu | RWD |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 180 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 6,4 s |
| poziom hałasu | 67 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 15,2 kWh/100km |
| pojemność bagażnika | 531 / 1417 l |
| średnica zawracania | 9,70 m |
| rozstaw osi | 2767 mm |
| długość | 4468 mm |
| szerokość | 1871 mm |
| szerokość z lusterkami | 2063 mm |
| wysokość | 1630 mm |
| prześwit | 141-193 mm |
| kąt natarcia | 17,5 ° |
| kąt rampowy | 16,5 ° |
| kąt zejścia | 24,8 ° |
| masa własna | 2170 kg |
| maks. masa całkowita | 2695 kg |
| ładowność | 560 kg |
| obciążenie dachu | do 75 kg |
| obciążenie pionowe haka | do 75 kg |
| przyczepa hamowana | do 1000 kg |
| przyczepa niehamowana | do 750 kg |
| rozmiar opon | 235/50 R20 255/45 R20 |