Cena katalogowa brutto: 269 654 PLN

wróć do listy wersji modeluNowy Ford Tourneo Custom L1 Titanium FWD z roku modelowego 2024 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 2,5 PHEV (232 KM) eCVT. Przedstawiony model pojazdu to 4 drzwiowe auto z nadwoziem typu minibus, wyposażone w ładowany z gniazdka napęd hybrydowy typu plug-in (silnik benzynowy współpracujący z silnikiem elektrycznym) o łącznej mocy systemowej wynoszącej 232 KM (emisja dwutlenku węgla na poziomie 168-185 g/km). Samochód wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów (eCVT).
Dowiedz się więcej na temat nowego modelu Ford Tourneo Custom
| na rynku od | 03.2024 |
|---|---|
| rok produkcji | 2025 |
| rok modelowy | 2024 |
| segment (klasa) | I (minibusy) |
| grupa | passenger van |
| typ nadwozia | Minibus 4 dr |
| liczba drzwi / miejsc | 4 / 8-9 |
| silnik | Benz+Elektr |
| układ silnika | R4 |
| norma emisji spalin | Euro 6e 36EA |
| emisja CO2 | 168-185 g/km |
| pojemność silnika | 2488 cm3 |
| typ hybrydy | PHEV (plug-in hybrid) |
| łączna moc systemowa | 232 KM |
| moc silnika spalinowego | 118 KM |
| moment obr. silnika sp. | 209 Nm |
| moc silnika elektr. | 152 KM |
| moment obr. silnika el. | 320 Nm |
| pojemność baterii | 16,5 kWh |
| pojemność baterii netto | 11,8 kWh |
| zasięg WLTP w trybie EV | 52 km |
| rodzaj napędu | FWD |
| skrzynia biegów | Automatyczna |
| prędkość maksymalna | 160 km/h |
|---|---|
| 0-100 km/h | 10,1 s |
| poziom hałasu | 72 dB |
| cykl mieszany (WLTP) | 1,7 l/100km |
| cykl mieszany EV (WLTP) | 19,9 kWh/100km |
| zbiornik paliwa | 63,00 l |
| pojemność bagażnika | 672 / 1045 l |
| średnica zawracania | 11,60 m |
| rozstaw osi | 3100 mm |
| długość | 5050 mm |
| szerokość | 1999 mm |
| szerokość z lusterkami | 2275 mm |
| wysokość | 1959-2040 mm |
| masa własna | 2418 kg |
| maks. masa całkowita | 3285 kg |
| maks. masa zestawu | 5135 kg |
| ładowność | 943 kg |
| przyczepa hamowana | do 1850 kg |
| przyczepa niehamowana | do 750 kg |
| rozmiar opon | 215/60 R17CT |