Nadbudowy dla Dacii Logan Pick-up

Nadbudowy dla Dacii Logan Pick-up04.11.2010
Renault Polska otwiera zamówienia na nowe wersje Dacii Logan Pick-up z nadbudową. Oferta została przygotowana z myślą o osobach wykorzystujących tego rodzaju samochody dostawcze do transportu w mieście lub dla tych, ...

...którzy przewożą towar wymagający zabezpieczenia. Dacia Logan Pick-up wyróżnia się w swojej kategorii dużą ładownością, która wynosi 800 kg.

Nadbudowy dla Dacii Logan Pick-up 1Samochód został zaprojektowany z myślą o drobnych przedsiębiorcach poszukujących prostego i praktycznego samochodu dostawczego z otwartym nadwoziem, przystosowanym do łatwej zabudowy w zależności od potrzeb.

Oferowane przez producenta nadbudowy (Cargobox) przygotowane dla modeli z silnikami 1.6 84 (Euro5) i 1.5 dCi 75 (Euro5) pozwalają użytkownikom na jeszcze szersze wykorzystanie auta. Ich atutem jest przede wszystkim możliwość zabezpieczenia i zamknięcia przestrzeni ładunkowej, co pozwala na szersze zastosowanie samochodu do przewozu towarów i dostaw np. w mieście. Montaż nadbudowy odbywa się na składzie centralnym Dacii w Dąbrowie Górniczej

CECHY NADBUDOWY:

  • powierzchnia w białym żelkocie,
  • klapa tylna wykonana ze szkła hartowanego: wysoko otwierająca się, zamykana na klucz, (otwieranie/zamykanie klapy klamką centralną, która uruchamia rygle po obu stronach klapy),
  • trzecie światło stop,
  • światło wewnętrzne,
  • nadbudowa przymocowana do samochodu za pomocą śrub w istniejących otworach.

WYMIARY:

  • Szerokość na poziomie klapy tylnej: 1 470 mm
  • Długość: 1 730 mm
  • : 810 mm
  • Waga: 40 kg
  • Wytrzymałość dachu: max. 45 kg

CENY:

  • Dacia Logan Pick-up, Confort Cargobox, 1.6 84 (Euro5) – 32 992 zł netto
  • Dacia Logan Pick-up, Confort Cargobox, 1.5 dCi 75 (Euro5, Dacia Eco2) – 37 336 zł netto

Nadbudowy dla Dacii Logan Pick-up 2 Niemiecki ADAC uznał model Dacia Logan za najtańsze auto w eksploatacji w swojej klasie. We Francji Dacia plasuje się na czwartym miejscu (za Hondą, Mercedesem i BMW), a w Niemczech dzieli drugie miejsce na podium z BMW w badaniu JD Power VOSS przeprowadzonym w 2010 roku. Badanie to mierzy poziom zadowolenia klientów będących posiadaczami średnio 2-letnich samochodów w oparciu o cztery kryteria: jakość/niezawodność, zalety użytkowe (design zewnętrzny, prowadzenie auta, ilość miejsca), serwis posprzedażny i koszty eksploatacji.

Dacia w ciągu zaledwie 6 lat stała się znaczącą marką na rynku samochodowym. W ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2010 roku, Dacia sprzedała 221 092 samochodów osobowych na całym świecie, co daje wzrost o 12,1% w stosunku do roku 2009 i przekłada się na 0,6% udziału w światowym rynku.

We Francji, Dacia zajmuje szóste miejsce z udziałem w rynku na poziomie 5,1% przy wzroście sprzedaży o 118,4%. Jest również pierwszą marką w Rumunii, a jej udział w rynku wzrósł o 2,5 punktu do 33,6%.Na rynku samochodów dostawczych Dacia sprzedała na całym świecie 15 839 pojazdów, co oznacza wzrost o 43,9%.

Źródło: Renault